بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

سفر به روستای پالنگان و کرمانشاه

1393/5/14 14:19
نویسنده : مامان صفورا
753 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات عید فطر رفتیم مسافرت دختر ناز مامانی 

 

بیتا

سلام عزیزم عمو بهمن این چن روز تعطیلاتو با زنعمو جون مژده که شما عاشقشی از عراق اومدن پیشمون بهمون پیشنهاد داد که باهم بریم ی جا مسافرت تو اینتر نت سرچ کردیم گفتیم ببینیم کجا خوش آب و هواس

روستای پالنگان رو انتخاب کردیم

فردا صبحش بار و بندیلو بستیمو رفتیم دم غروب رسیدیم اولش با خودمون گفتیم بسم الله اینجا کجاس دیگه ولی ی کم جا افتاد برامون هیچ خیلی هم خوش گذشت دلمون نمیخواست بیایم

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

فقط دلت آب بازی میخواست 10 دست لباس راحتی برات برده بودم، کم بود برات

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 

وقتی نمیزاشتم بری آب بازیگریه

 

 

حین آب بازی با مامان رقیه ی مامان

 

 

چرا هنگی دخترم نمیدونی چی خوردی ......؟سوال    "نه مامانی "سوال

 

 

" ماهی کباب "     

معرکه بود خوشمزه

 

 

بای بای روستای پالنگانبای بای

 

 

وسایلامونو ایشون بردن پائین

سماشون ندرده الاهی...................قه قههقه قههقه قهه

 

از اونجا ی سر رفتیم خونه عمه طوبی، عمه مادر جون که تو کرمانشاه بود شب خوابیدیم اونجا خیلی خوش گذشت جای همه دوستان خالی

پسندها (9)

نظرات (18)

سارا(مامان یسنا کوچولو)
14 مرداد 93 17:59
سلام عزیزم.خوش به حالتون.من خیلی تعریف اونجا رو شنیدم و دوست دارم برم اما قسمت نمیشه.....داداشم اینا رفتنخیلی تعریف کردن.مخصوصا از ماهی کبابیاش.بیتا جونم چه کیفی کرده.قربون اون بغضش برم نانازی.ایشالله همیشه همیشه در سفر و گردش همشهری جونم....
مامان صفورا
پاسخ
سلام خانمی آره ایشالا قسمتتون بشه برید خوش میگذره ماهی کبابیشم حتما امتحان کنید.خدانکنه دوست خوبم
مامان افسانه
14 مرداد 93 19:02
سلام عزیز دلم خوبی خوشگل خاله همیشه تو ددر و گردش باشی نفسی اون عکست که خودتولوس کردی که بری تو اب ماه شده خیلی نازی دوست عزیزم همیشه کنار خانواده مهربونت شاد باشی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ب دوست پر انرژی خودم عزیزم مرررررررررررررررررررررسی ایشالا قسمت بشه با هم خدا همه خانواده ها رو کنار هم ب خوشی نگه داره جیگری رو ببوسش
دختر خاله ي مامان اسما
14 مرداد 93 19:44
سلام صفورا جون من دختر خاله ي سميه مامان اسم كوچولو هستم خوشحال ميشم به وبم بيايد در مورد پسر دايي هامه!در ضمن من شما رو لينك كردم
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم خوشبختم از آشنایی باهاتون ب وبتونم اومدم خیلی وب زیبایی دارید منم لینکتون کردم دوست خوبم ب امید ی دوستی پایدار بین ما
شیطونک
14 مرداد 93 21:25
همیشه به گردش صفورا جان.............ماشالله بیتا یه دقیقه نمیشینه مثل نیکا که زمین تکونش میده بیتا رو هم زمین تکون میده
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانمی آره زمین لرزه 12 ریشتری، گسلش زیر بیتاست
عاطفه بهرام
15 مرداد 93 1:54
سلام عزیزم ماشالا به این دخمله ناناس گلم وبلاگ قبلی حذف شد این آدرسه جدیدمونه لطفا دوباره لینکم کن
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون همین الان که کامنتتو خوندم قلبم وایساد نکنه وبلاگ منم حذف بشه من برم نسخه پشتیبان بگیرم
مامان فرخنده
15 مرداد 93 14:11
به به به این مادر ودختر ناز که اینقدرخوش اخلاق وخندون هستند
مامان صفورا
پاسخ
سلام چش ماااااااااااااااااایی عسیسم.
مامان ندا
15 مرداد 93 18:22
ای جان من بخورم توروخیلی خوشمزه ای بیتاجونم معلومه جای قشنگیه همیشه به گردش وتفریح
مامان صفورا
پاسخ
ممنون عسیسم، نوژان نازم ایشالا باهم
مامان دانیال&ویانا
17 مرداد 93 14:36
سلامممممممم به روی ماه این دخمل و مامان نانازش الهی من فدات بشم بیتای توپولی نازم ای خدا یعنی میشه من بیتا جونمو بغل کنم اینقدر فشارش بدم که جیغش دربیادالهی من قربون اون صورت ماهت برم نفس منی به به چه جای قشنگی هم رفتین چه روستای پلکانی خوشگلی راستش بابای منم کرمانشاهیه یه جاهایشو رفتیم یادم باشه اینجا هم بریم عاشقتونم صفورا جونم و بیتای نانازم
مامان صفورا
پاسخ
بی نهایت ممنون دوست جونی
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
17 مرداد 93 19:29
سلام صفورا جون!ديروز تولد اسما بود جاي شما و بيتا جون خالياگه دوست داشتي بيا و عكسهاشو تو وبم ببين! منتظرت هستم
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی حتما میام مباررررررک
میترا
18 مرداد 93 19:01
سلام عزیزم.خوشگل کوچولو خوبه؟ببخشید که دیر به دیر بهتون سر میزنم.ماشالله جیگر خاله خیلی بزرگ شده.رویش اولین مروارید بیتا جون مبارک باشه عزیزم.امیدورام دندون های سالم و محکمی داشته باشه
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی خاله جوووووووووووووووووووووون از لطفتون ایلیا جونمو ببوس
مامان لیلا
19 مرداد 93 12:20
مرسی عزیزم بیتا جونم خیلی نازه ممنون که به وب باران سر زدید
مامان صفورا
پاسخ
با عث افتخار بود از شما هم ممنون که اومدی
مامان مطهره
19 مرداد 93 16:34
كجايي صفوراجون؟؟
مامان صفورا
پاسخ
همین جااااااااااااا همین جاااااااااا
مامانه آنیتا
22 مرداد 93 21:29
ایشاالله همیشه شادی وسفر خوش باشین ایشاالله
مامان صفورا
پاسخ
ایشالا با هم بریم عزیزم آنیتا جونمو ببوسید
مامان سمیــرا
22 مرداد 93 22:51
سلام. عکسهارو دیدم برام تجدید خاطره شد. ما چند سال پیش رفتیم. ماهی های اونجا محشره. وای که چقدر کباب ماهی کنار رودخونه مزه میده. همیشه به تفریح
مامان صفورا
پاسخ
مرسی آره کباب ماهی ب کل سفر میارزید خیلی خوشمزه بود مرسی ایشالا با هم بریم
مامان مینا
23 مرداد 93 14:39
ای خدا عروسک نازو ببین چه کیفی کرده تو آب همیشه به تفریح و گردش باشید
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ایشالا با هم
سمیه مامان اسماء کوچولو
24 مرداد 93 1:33
سلاآآآآم عسییییییییییسم همیشه خوش باشین خوشحالم خوش گذشته کاش به ما هم سر میزدین انشالله سفر بعدی اروپا دوستم خخخ بوووووووووووس براتون فدای بغض بیتا جونم
مامان صفورا
پاسخ
سلام زنده و تندرست باشید عزیزم سمیه جان ایشالا با هم جزیره هاوایی خخخخخخخخخخ خدا نکنه نففففففففففففففففففففففففففس اسما نازنینمو بوسش
fatima
26 مرداد 93 16:52
سلام دوستم.... خیلی خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی. منتظرتم نظر یادت نره[خونسرد]
مامان صفورا
پاسخ
سلام وبتون خیلی زیبابود عزیزم ولی متاسفانه نتونستم نظر بزارم دوست خوش سلیقه ی من امیدوارم جوابو بخونی
سارا(مامان یسنا کوچولو)
27 مرداد 93 13:30
سلام عزیزم.یسنا تو مسابقه عکس کودکان شرکت کرده. ممنون میشم برید و امتیاز و نظر بذارید... ایشالا که اول بشه... عکس شماره 23 ماله یسناس... ادرس: (okno.ir)
مامان صفورا
پاسخ
سلام رای دادم عالی بود عکست یسنا جونم ایشالا اول شی