بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

تولد 3 سالگی گل دخترم

1395/6/24 2:09
نویسنده : مامان صفورا
2,153 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوباره روز تولدت رسيد


روزي که غصه سراغم نمياد


روزي که دستاي تنهايي من


بيشتر از هميشه دستاتو ميخواد

 

تولدت مبارک دختر نازم

 

 

سلام زیباروی من 

سومین تولدت رو با ی بغل گل تبریک میگم آرزوی بهترین هارو برات دارم عشق کوچولو 

اول از همه بگم امسال کارای تولدتو خیلی کمک کردی سالای قبل شب موقع خوابت انجامشون میدادم ولی امسال نه، خیلی هم تولدتو شلوغ نکردیم راستش اصلن تو فکر گرفتن جشن برات نبودیم ولی با بابایی دلمون نیومد برات تولد نگیریم آخه دو ماهی میشد میگفتی کیک مینیونی میخام و با عجله همه کارارو انجام دادیم دوروز هم امسال زودتر تولد گرفتیم چون دایی حسن اومده بود مرخصی از سربازی تا 22 شهریور نمیتونست بمونه خلاصه که شب خیلی خوبی بود و ب همه خوش گذشت.

 

 

 

 

 

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

 

تم تولدت ، کیک و لباسامون مینیونی بود 

 

 

خیال میکردم توی رویاهامی

تو خوابمی بعضی شبا باهامی

اما یه روز گرم تابستونی

رسیدی با یه دنیا مهربونی

شبا با تو ستاره بارون شدن

از ماه نقره ای خبر آوردی

فقط زمین و ماه و آسمون نیست

قلبمو از تنهایی در آوردی

تو آسمونا دنبالت میگشتم

روی زمین تورو پیدا کردم

تو قیمتی ترین جواهری که

تو ویترین دنیا تماشا کردم

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه فروغ
24 شهریور 95 15:00
3 ساله شدنت مبارک باشه بیتا گلیان شالله همیشه زنده باشی اون عکس با لباس مشکی هم خیلی ناز شدههمیشه به شادی و خوشی عزیزم
مامان صفورا
پاسخ
مرسی عمه جون مهربون دوستت دارم خییییییییییییییییییلی زیاد
مامان راحله
29 شهریور 95 12:04
عیدتون مبارک
مامان صفورا
پاسخ
عید شماهم مبارک راحله جونم