بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

اولین عید فطر بیتای نازم

1393/5/11 3:16
نویسنده : مامان صفورا
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

عیدت مباررررررررررررررررررررک

 

دخترم آش دندونی درست کردم برات شب عید همگی خوردیم خودتم زیاد خوردی نوش جونت مامان جان

 

 

  فرشته ها دومین دندونتم آوردن  ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااجشن

جشنجشن

قربونت برم که اینقده بی قراری میکنی   درد و بلات به جون مامان

 

وقتی میگم دندونت کو اینطوری نشونش میدی ......

 

 

از دست کارای مامان و بابام 

 

 

 

 

 

 

 

حالا دس دسی

 

 

بفرمائید نودلیت ....

 

 

تو کارتون میشینی و با کتابت مشغول میشی ...

 

 

بابا جون عصرا میبردت بیرون البته اگه خونه باشه..

 

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 

پسندها (12)

نظرات (16)

مامان افسانه
11 مرداد 93 6:35
سلاااااااااااااام خانم کوچولوی ناز دندونات مبارک باشه گلمممممممم چقدر ناز شدی شما خانم خانمااااااااااااااااااااا راستی دوستم میشه دستور پخت اش دندونی رو برام کامنت کنی منووووووووووووووووووون
مامان صفورا
پاسخ
سلام ی دنیا مهربونی داری مرررررررررررررسی چشم حتما
مامان مطهره
11 مرداد 93 9:04
مباركه خانم خوشگله
مامان صفورا
پاسخ
زنده باد خاله مطهره
مامانیش
11 مرداد 93 10:10
ای جانم خدا حفظش کنه
مامان صفورا
پاسخ
ممنون از لطفتون عزیزم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
11 مرداد 93 12:01
سلام بیتا جووووونم چقد ناز و بزرگ شدی...عیدت مبارک...ماهم دیروز جشن داشتیم بیا وبم ببین عکسای مهمونی رو منتظرتم
مامان صفورا
پاسخ
وبتون چرا مسدود شده هاااااااااا
سارا(مامان یسنا کوچولو)
11 مرداد 93 14:02
سلام نازگلم.دندونات مبارک عسلی.چه عکسای خوشملی هم گرفتی عزیزم.البته خودت نازی که عکساتم ناز شده ها جیگر.خودت و مامانتو میماچم.
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفتون یسنا خانم خوبن چرا من میام وبتون نمیتونم نظر بزارم ؟ منم شمارو و یسنا جونو میبوسم از راه دور همشهری جووووووووووووووووووووووووووووووون
سمیرا
11 مرداد 93 15:15
سلام کار هر روز من شده سرکشی به وبلاگ دخملتون دندونش مبارک. از طرف من دخملتو ببوس
مامان صفورا
پاسخ
سلامم سمیرا جووووووووووووووووووووووووووووووووووون ممنون خانمی قدم رو چشممون میزاری اینجا مهمونمون میشی عزیزم.
مامان فرخنده
12 مرداد 93 13:21
اولین عیدت مبارک عروسک ناز هزاران عید را ببینی خوشگل خانم وای برای چی مامانی این خوراکی خوشمزه را گذاشتی توی یخچال دلم خواست بخورمش
مامان صفورا
پاسخ
مرررررررررررررررررررررسی بفرمائید نوش جووووووونتون
ҳ̸Ҳ̸Ҳ̸ҳ دختربهاری ҳ̸Ҳ̸Ҳ̸ҳ
12 مرداد 93 13:31
سلام سفارشتون اماده شد:بالابر و کدبارشی مخصوص تولد
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی عزیز دلم که همیشه لطف داری بهمون
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
12 مرداد 93 15:49
بیتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وبم مسدود شد...نمیدونم چرا دارم میمیرم...من خیلی توش زحمت کشیده بودم
مامان صفورا
پاسخ
سلان آره فهمیدم علتشو نفهمیدی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیطونک
12 مرداد 93 16:52
دندون درآوردنت مبارک جیگر خاله عید تو و خانواده هم مبارک[ولی زندگی من فدای اون چشمای شیطونت که مثل خودمه تو یخچال خبریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان صفورا
پاسخ
مرسی عزیزم تو یخچالو میشستم دلش بازی میخواست گذاشتمش توش خوشش میومد
مامان افسانه
12 مرداد 93 21:08
سلااااااااااااام دوست نازم خیلی خیلی خیلی خیلی ممنوووووووووووووون
مامان صفورا
پاسخ
سلام قابل دوست عزیزمو نداشت گلم
فاطمه مامان باران
13 مرداد 93 2:07
سلام صفورا جون خوبی عزیزم ؟قربونت برم خاله جون مرواریدات مبارک اشم نوش جونت دست مامانی گل درد نکنه ای جونم فدای این دخمل خوشگل بشم من ارزو دارم یه روز از نزدیک بغلت کنم و دل سیر ببوسمت دوست دارم عشقم
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرررررررررررررررررسی خیلی ممنون که میای و انرژی مثبت میدی فاطمه جان
مامان ندا
13 مرداد 93 20:27
خاله تویخچال چیکارمیکنی
مامان صفورا
پاسخ
خوش میگذره تو این هوای گرم
عاطفه(دخترخاله ی یاسی)
13 مرداد 93 22:40
ن نفهمیدم بیتا جونم یاسی تا حالا وبشو ندیده بود....ن خودش ن مامان باباش... تصمیم گرفته بودم هر وقت میان خونمون سورپرایزشون کنم حیفــــــــــــــــــــــــــــــ
مامان صفورا
پاسخ
آخی فدات شم اشکال نداره دوباره وبلاگ بسازخب
مامان دانیال&ویانا
17 مرداد 93 14:41
هوووووووووووووووووووووورا اولین مرواریدت مبارک باشه نفسممممممایشالا دندونای نازت بدون درد و تب در بیان و باهاشون غذاهای خوشمزه نوش جان کنی عسلم به به چه آش خوشمزه ای نوش جونتون قربونت برم با این کارای بامزت ایشالا خدا این دختر و پدر مهربونش رو حفظ کنه البته در کنار مامان صفورای ناز و دوست داشتنی
مامان صفورا
پاسخ
سلام محبوبه جوووووووووووووون مرسی از انرژیهای که میفرستی ایشالا دندونای ویانا کوچولومون
مامانه آنیتا
22 مرداد 93 21:31
دندونات مبارک باشه گلم از طرف من دخملتو ببوس خیلییییییییییی ماهه
مامان صفورا
پاسخ
سلامتی دوس جونی خودم