بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

تو این پست همه جوره عکس هست ...

1393/5/2 0:36
نویسنده : مامان صفورا
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان تا یادم نرفته 10 ماهو 10 روزگیتو تبریک میگم توت فرنگی خوشمزمجشن

 

 

بیتا جون عروسکتو ببوسبوس

 

 

 

 

 

وقتی ظرف میشورم ..... میای کمکم میکنی

 

 

بابا جون بهت میگن " ناز پا" حقم داره خب

 

 

عشقولانه با دایی حسن 

 

 

 

وقتی میای تو آشپزخونه سراغ لباسشویی

 

 

و بعدشم ....کچل

 

 

ب سفارش مامان اسماء جونم سمیه دوست خوبم 

 

 

بیتا تو کمد، با لباس  بچگی های مامانیبوس

 

 

اینم یکی دیگه از لباسای مامانم بوده 

 

 

در حال تماشای " بی بی انیشتین " خیلی دوسش داری مخصوصا سی دی مزرعه دار کوچک

 

 

بیتا با عروسکاش، به اینا میگه "نی نی "خندونکقه قههخنده

 

 

چن وقت پیشا خونه مامان رقیه

 

اول شروع کردی با دست مشغول خوردن شدی به به

 

 

بعد با ملاقه 

 

 

بعد با کاسه 

 

 

نه دیگه نمیشه قابلمه رو بدین بیاد .....

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

 

 

دختر گلم هر شب قبل خواب مسواک میزنه 

 

 

ژل لثه همراه مسواک بیتا جونم

 

خیلی عالیه مامانای که بچه هاتون دندون در میارن سفارش میکنم حتما واسه نی نی هاتون استفاده کنید

 

 

 

در آخر هم این دلمه برگارو تقدیم می کنم به دوستای نی نی وبلاگی خودم 

 

دووووووووووووووووووووووووووستون داررررررررررررررررررررررم

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (30)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 مرداد 93 0:43
سلام خاله ممنون ک اومدی بهم سرزدی... قربانت برم بیتا کوچولو خودت از همه ناز تری
مامان صفورا
پاسخ
زنده باد عزیزم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 مرداد 93 0:45
پس کو عکسای نازت؟؟؟
مامان صفورا
پاسخ
عکسارو گذاشتم بیا ببین
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 مرداد 93 1:01
آخی...چ نازی عزیزم...پست جدید گذاشتم بیا ببین
مامان صفورا
پاسخ
چشم عزیزم
مامان افسانه
2 مرداد 93 7:06
سلام عسلکم قربونت برم من که این همه ماهی ده ماهگیت هم مبارم باشه خوشگل خانم الهی همیشهخوشبخت باشی خیلی عکسهای نازی گذاشتی مامانی دستت درد نکنه خیلی ناز تو کمدنشسته انگاری عروسکه تو رو خدا براش اسپند دود کن بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیزم خدا دوستای خوبمو که مثل شما همه مهربونن حفظ کنه همراه نی نی ها و شوشو هاشون.. دووووووووووووووووستون داررررررررررررررریم هوارررررررررررررررتا
مامان افسانه
2 مرداد 93 7:15
راستی یادم رفت بگم دستت درد نکنه مامان خوشگل دوشت خوبممممم چه دلمه هایی معلومه برعکس من حسابی خانم کدبانو و هنرمندی هستی نوووووووووووووووووووووووووووش جون تو و خانواده گلت
مامان صفورا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ایشالا فرصتی باشه در خدمتتون باشم دلمه خورون را بندازیم
مامانی
2 مرداد 93 10:59
سلام همه ی شیطنتهای جدید مبارک مواظب دندونای بیتا جونی باشید نمیدونم چرا ولی چندتا از دندونای آیدین خراب شدن تازگی هم یکیش درد میگیره،البته هر شب هم مسواک میزنم هم نخ میندازم ولی افسوس
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانمی چشم حتما مواظبشونم شما ب آیدین قطره آهن دادی؟، چون قطره آهن نمیزاره دندون تو دهن بچه بمونه همه رو سیاهو خراب میکنه من از وقتی که دندون بیتا از لثه بیرون اومد دیگه قطره آهنو قطع کردم
مامان دانیال&ویانا
2 مرداد 93 13:31
سلام به گل نازم الهی من دورت بگردم بیتای عروسکم هزار ماشالا بهت خاله اگه پیشم بودی اینقدر بوست میکردم و فشارت میدادم و گاز گازیت میکردم که دلم خنک شهنفسی به خدا عسلی دخترک ناز پا عاشق اون عکسیم که تو سینک نشستی فدای اون عکس لختیتم برم خیلی نانازینوش جونت اون به به خوردن بامزت عااااااااااااااشق خودت و مامانتم منخیلی خیلی مواظب خودتون باشین دوستتون دارم خیییییلی زیاد
مامان صفورا
پاسخ
سلللللللللللللللللللللللللللللللللللللام عسیسم آخه دوست جونیم چرا تو اینقده مهربونی جیگرم ممنون از اینهمه انرژی که تو کامنتت بود بوووووووووووووووووووووووس واسه خودت ویانا و دانیل جونییییییییی عاشقتونم
خاله مهديه
2 مرداد 93 14:06
عکسای جالب و نازی از دخترت گرفتی ماشالا خودشم نازه ...دعا کنین فاطیمای ما هم زود بزرگ بشه ...برای هر دوتون آرزوی سلامتی دارم ...به وب منم سر بزنی خوحال میشم ...بیتای عزیز رو ببوس از طرف من
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم ی دنیا سپاس حتما میام پیشتون
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 مرداد 93 14:08
ای شکمووووووووووووو ما اینیم دیگه
شیطونک
2 مرداد 93 16:16
مبارک باشه خاله جوووووووووووننننننننننننننیییییییییییییییییییولی آخه عمر من تو رو چه به قابلمه و کاسه و...........فدای تو بشم من الهی
مامان صفورا
پاسخ
مرررسی آخه خاله خیلی خوشمزه بودش گفتم بیافتم تو قابلمه بهتره
سارا(مامان یسنا کوچولو)
2 مرداد 93 19:55
سلام عزیزم.ممنونم که به وبلاگ من سر زدید.ماشالله دخمل کوچولوتون خیلی نانازه.از طرف من ببوسینش.خیلی خوشحال شدم یه همشهری واسم کامنت گذاشته بود.منم با افتخار شما رو لینک کردم. راستی وبلاگ اصلی تو بلوگفا هست.اگه دوست داشتین اونجا هم بیاین.البته مطالبش یکیه.اینم آدرسشhttp://yasna-1391.blogfa.com/
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم منم خوشبختم ب امید ی دوستی پایدار یسنای نازو ببوسش
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
3 مرداد 93 16:33
لینک شدی بیتاجونی دوست گلممممم
مامان صفورا
پاسخ
ماهم شما رو لینکیدیم
مامان الهام
4 مرداد 93 3:34
سلام مامان بیتا جون.وای نازی ماشالا دختر خوشکل طلایی دارین.خدا حفظش کنه.عکسای بیتا جون و وبلاگش خیلی قشنگن.بوس بوس
مامان صفورا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین ب ما دوستتون داریم الهام جونی رو ببوسیدش
مامان دانیال&ویانا
4 مرداد 93 10:56
کامنت من کوووووووووووو
مامان صفورا
پاسخ
کدوم کامنت عزیزم؟؟
مامان فرخنده
4 مرداد 93 12:12
قربونت بشم پا خوشگل
مامان صفورا
پاسخ
قربون دل مهربونت بشم فرخنده جون
طلا خانم
4 مرداد 93 13:44
سلام خیلی بیکاری ،یعنی چی این مسخره بازی هات چ عکسای ضایعی داری تو وبت
مامان صفورا
پاسخ
و علیک اگه من بیکارم تو از منم بیکار تری که نشستی همه عکسارو نیگا کردی ، ولی بازم ممنون از نظرات خیلی استفاده کردم.
طلا خانم
4 مرداد 93 13:45
اصن قیافش ب دلم ننشست
مامان صفورا
پاسخ
ما همدانی ها ی حرف خوب داریم ک الان خوبه برای شما ب کار ببرمش ..... قوربانوم رفتی
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
4 مرداد 93 20:38
ممنون چشات قشنگه خاله صفورا جون
◕خاله عاطی◕
4 مرداد 93 21:23
جان خاله صفورا؟؟ اره من دختر خاله ی یاسی ام دو تا وب دارم
مامان صفورا
پاسخ
سلام اوکی زودتر بگو دیگه عزیزم هردوشون قشنگن
مامانی فاطمه
5 مرداد 93 12:03
ده ماهگیت مبارک فرشته نازنازی ماشااله هزار ماشااله به بیتا جونم بووووووووووووس به روی ماهت عزیزم
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از اینکه اومدی و صفا آوردی ب وبمون
اشراق مامان علیرضا
6 مرداد 93 0:27
سلام بیتا جونی و مامانش عکسا خیلی قشنگ بودن و قشنگ تر از اون بیتا جونیه ماشاالله و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
مامان صفورا
پاسخ
سلام به دوست خوبم و نی نی عسلیش مرسی از این همه مهربونیهاتون پسرتو ببوس
عاطفه مامان مانیاد
6 مرداد 93 3:29
عزیزم نوش جونت ....واقعا بچه خوش غذا نعمتیه صفورا جون
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم آره ولی فک نکنم همینطور بمونه تازه طعم غذا رو چشیده براش تازگی داره
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
6 مرداد 93 17:16
عزیزیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان صفورا
پاسخ
مررررررررررررررررررررررسی شما بیشتر
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
6 مرداد 93 18:12
ممنون ک اومدین ب یاسی ما سر زدین بازم بیایین ....
مامان صفورا
پاسخ
خواهش میشه شک نکن عزیزم
مامان و بابا
6 مرداد 93 19:38
سلام عزیزم ممنون که به ماهک من سر زدین و لطف داشتین بیتا جونم رو از راه دور میبوسم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم بوس بوس♥♥♥♥♥♥
مامان صفورا
پاسخ
سلام قربون شما ایشالا ب امید ی دوستی همیشه پایدار عزیزم ماه کوچولو خونتونو میبوسم
سمیه مامان اسماء کوچولو
8 مرداد 93 13:27
این طلا خانومه چی چی میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ طلا خانوم وقتی بیکاری عکس و وب نگاه نکن برو یه قل دو قل بازی کن بیتا جون عاشقتم با اون عکسات خاله جون
مامان صفورا
پاسخ
طلا خانمه دیگه .......... ما نقره ها رو قبول نداره قربونت عزیزی سمیه جانم
سمیه مامان اسماء کوچولو
8 مرداد 93 13:28
عیدت مبارک صفورا جون عید بیتا جونی هم مبارک باشه عزیزدل
مامان صفورا
پاسخ
عید شما هم مبارک سمیه جان روی ماهه دخترتو ببوس
سارا(مامان یسنا کوچولو)
11 مرداد 93 1:34
سلام عزیزم.قربون اون غذا خوردنت برم نانازی.مامانی عجب دلمه خوشرنگ و قشنگی.بو و طعمشم از اینجا احساس کردم.منم میخوااااام.
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون عزیزم ایشالا قسمت بشه مهمونتون کنم کنار غذاها دلمه هم درس میکنم برات خانمی پس همشهری بودن ب چه دردی میخوره هااااااااااااااا
سارا(مامان یسنا کوچولو)
11 مرداد 93 14:01
مرسی گلم بابت محبتت.خیلی خانومی.
مامان صفورا
پاسخ
خواهش میکنم عززززززززززیزززززززززززززم ما بیشتر خانمی از چهره زیباتون پیداستاینم واسه یسنا
مامانه آنیتا
22 مرداد 93 21:32
وای چه عکسایه بامزه وقشنگی بودن عزیزم
مامان صفورا
پاسخ
مرررررررررسی چشاتون قشنگ میبینن