بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

شب های قدر

1393/4/26 0:56
نویسنده : مامان صفورا
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان 

 

امشب اولین شب از شبای قدرهفرشته، دخترم دلم خیلی پرهغمگین دلم میخواست ی دل سیر گریه کنم

گریه اما نتونستیم بریم مزار شهدا آخه هر سال شبای قدر میریم اونجا مراسمشون خیلی عالیه....

 

اصن خوابم نبرد الانم ساعت 2 ونیمه 

 

دخترکم خیلی این آهنگو دوس دارم متنشو واست میزارم

 

به طاها به یاسین به معراج احمد به قدر و به کوثر به رضوان و طوبی

به وحی الهی به قرآن جاری به تورات موسی و انجیل عیسی
بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدای گدایان زهرا (س)
چه شب ها که زهرا (س) دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بی تاب مولا
غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما
مسیرت مشخص، امیرت مشخص، مکن دل ای دل بزن دل به دریا
که دنیا به خسران عقبا نیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد.
و این زندگانی فانی جوانی خوشی های امروز و اینجا
به افسوس بسیار فردا نیرزد 

اگر عاشقانه هوادار یاری اگر مخلصانه گرفتار یاری اگر آبرو میگذاری به پایش یقینا یقینا خریدار یاری
بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت؟ چه اندازه در ندبه ها زاری یابی؟
به شانه کشیدی غم سینه اش را؟ و یا چون بقیه تو سربار یاری
اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری
به گریه شبی را سحر کردی یا نه؟ چه مقدار بی تاب و بیمار یاری؟
دل آشفته بودن دلیل کمی نیست اگر بی قراری بدان یار یاری
و پایان این بی قراری بهشت است بهشتی که سرخوش ز دیدار یاری 

نسیم کرامت وزیدن گرفته و باران رحمت چکیدن گرفته
مبادا بدوزی نگاه دلت را به مردم که بازار یوسف فروشی در این دوره بد شدیدا گرفته
خدایا به روی درخشان مهدی به زلف سیاه و پریشان مهدی
به قلب رئوفش که دریای داغ است به چشمان از غصه گریان مهدی
به لبهای گرم علی یا علی اش به ذکر حسین و حسن جان مهدی
به دست کریم و نگاه رحیمش به چشم امید فقیران مهدی
به حال نیاز و قنوت نمازش
به سبحان سبحان سبحان مهدی
به برق نگاه به خال سیاهش به عطر ملیح گریبان مهدی
به حج جمیلش به جاه جلیلش به صوت حجازی قرآن مهدی
به صبح عراق و شبانگاه شامش به آهنگ سمت خراسان مهدی
به جان داده های مسیر عبورش به شهد شهود شهیدان مهدی
مرا دائم الاشتیاقش بگردان مرا سینه چاک فراقش بگردان
تفضل بفرما بر این بنده بی سر و پا مرا همدم و محرم و هم رکاب
سفرهای سوی خراسان و شام و عراقش بگردان

 

تاجگذاری امام زمان-آغاز امامت امام زمان-جداکننده متن.shabhayetanhayi (5)

تاجگذاری امام زمان-آغاز امامت امام زمان-جداکننده متن.shabhayetanhayi (9)

تاجگذاری امام زمان-آغاز امامت امام زمان-جداکننده متن.shabhayetanhayi (5)

 

 

همیشه دخترمو به شما سپردم و میسپرم موظبش باشید .......  یا مهدی 

 

 

 

خدایا بحق همین شبا مواظب و مراقب همه بچه ها باش کمک کن تا در راه تو قدم بردارن

 

 

نگاه معصوم بچه ها دل آدمو به درد میاره

 

 

پسندها (15)

نظرات (16)

خاله عاطی
26 تیر 93 3:20
آخِـــــــــــــــــــی بیتا برامن دعا کنیا...تو دلت خیلی پاکه
مامان صفورا
پاسخ
]چشم خاله جونم محتاجیم بدعاتون
سمیرا
26 تیر 93 9:42
سلام. مرسی از همراهیت دوست خوبم. تو این شبهای عزیز مارو هم از دعای خیرت بی نصیب نزار ملتمس دعا
مامان صفورا
پاسخ
محتاجیم ب دعا عزیزم
◕خاله عاطی◕
26 تیر 93 14:26
ابجی صفورا من بلد نیستم پست ثابت بذارم زدم قسمت پست ثابت وبلاگ مطلبمو نوشتم اما نمایش داده نمیشه...چیکارکنم؟؟ شما چجوری گذاشتین؟
مامان صفورا
پاسخ
آپلود انجام نده کپی کن
شیطونک
26 تیر 93 17:27
التماس دعا
مامان صفورا
پاسخ
محتاجیم ب دعات عززززززززززززیززززززززززززم
مامان افسانه
26 تیر 93 20:24
دوست عزیزم توی این شبها منو هم دعا کن الهی که خدا کسی رو با مریضی و فقر به امتحان نکشه که بدترین سختی هاست الهی همه گرفتارها مشملشون حل بشهه همه منتظر نی نی ها دامنشون با بچه هایی سالم و صالح سبز بشه امییییییییییییییییییییین
مامان صفورا
پاسخ
الاهی آمین مررررسی عزیزم
◕خاله عاطی◕
26 تیر 93 23:20
ممنونم لطف داری ابجی
مامان صفورا
پاسخ
فدات
◕خاله عاطی◕
26 تیر 93 23:21
ایشالله همیشه خدا تنها امیدم باشه و حافظ شما و همه بچه ها
مامان صفورا
پاسخ
آمییییییییییییییین
◕خاله عاطی◕
26 تیر 93 23:32
ابجی من بلد نیستم
مامان صفورا
پاسخ
رمزت وبتو بزار خصوصی شاید درستش مردم برات
مامان مریم
27 تیر 93 18:48
سلام طاعات عبادات قبول حق التماس دعا دختر گلتو ببوس
مامان صفورا
پاسخ
ممنون محتاجیم ب دعاتون عزیزم
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
29 تیر 93 8:57
التماس دعا
مامان صفورا
پاسخ
محتاجیم ب دعاتون
سمیه مامان اسماء کوچولو
29 تیر 93 22:03
نبینم دلت پر باشه صفورا جونم انشالله هر چی از خدا خواستی بهت بده التماس دعا بیتا رو ببوس
مامان صفورا
پاسخ
سلام ب دوست جونی خودم مگه میشه تو این شبا آدم دلش سبک باشه اونم من .. مررررررررررررررررررررررسی عزیزی اسما جون چطوره دلم شده واسش اندازه ی . بوسش کن
فاطمه مامان باران
29 تیر 93 23:50
عزیز دلم امیدوارم تو این شبای عزیز به تمام ارزوهات برسی مارو از دعای خیرت بی نصیب نذار عسلمو حسابی ببوس
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم محتاجیم ب دعا ولی اگه قابل میدونی چشم باران جونمو سلام برسون و از طرف من ببوسش
mahasa
30 تیر 93 11:44
الهی چه قدر نازی شما خیلی دوست دارم بازم بهم سر بزن
مامان صفورا
پاسخ
سلام باشه حتما
سمیه مامان اسماء کوچولو
1 مرداد 93 2:34
سلام صفورای نازم خـــــــــــــــوبی؟؟ بیتا نازی چطوره؟ از طرف من دو تا تاتی ببرش دلم برات تنگیــــــــــــــــــــــده بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان صفورا
پاسخ
سلام منم همینطور دوست خوبم دلم شده اندازه یه . تو هم از طرف من واسه اسما ی کم نون و پنیر درس کن بده قربون نون خوردنش بعد ماه رمضون بازم قرار بزاریم همو ببینیم
سمیه مامان اسماء کوچولو
1 مرداد 93 3:01
10 ماه و 10 روزگی بیتا جون مبارک
مامان صفورا
پاسخ
زنده و پاینده باشی عسیسم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 14:07
سلام دوست گلم بیتا جونی بیا وبم منتظرتمااااااااااااااااااا
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما میایم