بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

29 ماهگی ناز دونه مامانی

1395/2/1 2:20
نویسنده : مامان صفورا
946 بازدید
اشتراک گذاری

29 ماهگییییییییییییییییییییییییییییییییییت مبارک لپ گلی من

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

این لباسه خوشگلو مامان جون رقیه برات بافته کلده 

وقتی پوشیدی گفتم خرس کوچولوی من رفتی این خرسی رو آوردی گفتی حالا با این ست شدم مامانقه قهه

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

گردش با موتور بابایی

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

اینجا هم تموم عروسکاتو خوابوندی خودتم خوابی   چشمکخوابع بوخوداااااااخندونک

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

امان از این شبکه های اجتماعی که نمیزارن خانوما به کار خونه برسن والا دلخور

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

خمیر برات درست کردم بازی کنی خودمم مشغول شدم اینقد بهمون خوش گذشت که یادم رفت شام بپزمسکوت

اون دوتا کرما منو بابا حسینیم دارین میریم بربری بخوریم تو هم گفتی آیسا مامان منم بیتا کرمه درست کنم بیام بربری بخولمقه قهه

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

لباس کردی پوشیدی خواستم عکس بگیرم

 

 

عس نگیل...........

 

 

عس نگیل................

 

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

نگیییییییییییییییییییییییییییل عصبانی

 

 

اِ ععععع

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

حالا خوبه من بگم عس نمیگیرم شاکی

ببین چه ژستی هم گرفته معلومه از خداش بوداقه قههقه قهه

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

good by

پسندها (3)

نظرات (2)

تزريق چربي
1 اردیبهشت 95 9:29
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مامان صفورا
پاسخ
مرسی
مامان افسانه
4 اردیبهشت 95 23:29
سلاااااااااااااااااام عشقولک سلاااام مادر خانمی باز هم به توان تو صفورا جون من که دیگه قید وب رو زدم عکسا خییییییییییییییییییییییییییلی ماه شدهههههه مخصوصا با لباس کردی هااااا بوووووووووووووووووووووووس عاشقتونمممم
مامان صفورا
پاسخ
سلام افسانه جوووووووووووووووووووون قربونت برم که اینقد وفادار و مهربونی فدات شم مرسی از لطفت به ماو وبمون عزیزززززززززززززززززم نه تورو خدا حیفه گاهی شده ی عکس بزار چنتا مطلب بنویس