بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

آخرین ماهگردت

1393/5/28 3:59
نویسنده : مامان صفورا
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم، برگ گلم، بیتای نازنینم، داریم نم نمک به تولد یک سالگیت نزدیک میشیم

تا امروز 11 ماهو 6 روز  از روزای زندگیمونو پر از مهر و مهربونی کردی...... 

 

 

کلمه های که تازگی ها میگی"رفت" "اکه هی" "آب"  "دای" قربون حرف زدنت کی مامان

میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

وقتی میگم بیتا نیست 

 

  

 

 و بعدش ....   دالییییییییییییی

 

 

 

هر جا که خنک باشه خودتو میچسبونی اونجا

 

 

 

سر پا وامیسی " قربون نگاهت"

 

 

 

دو تا عکس هم از خوابیدنت   " آی فداش هیییییییییییییییییییی "

 

 

آخه این چه کاریه وروجکم  هااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

 

شلوغ کار که میشی میزارمت تو کارتونت و میکشمت تو خونه  "ای جونم ماس موسیر من"

 

 

 

دَدَ رو خیلی دوس داریبغل

 

 

 

ب مناسبت پایان 11 ماهگیت رفتیم کله پاچه خوردیم منو بابا که خیلی دوس داریم

 

شما هم که ماشالا اول صبحی اشتهات خوب باز بود حسابی صبونه خوردی..

 

نوش جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونت مامان

 

خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

 

 

 

بلاخره موفق شدم از دندونات عکس بگیرم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

 

                     

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

 

 

در آخر هم ی خبر (تم تولدت "پروانه آبی " هستش)

خرید هم کردیم با بابای دوست دارم همه کاراشو خودم بکنم..... امیدوارم خوشت بیاد

 

پسندها (12)

نظرات (28)

سحر
28 مرداد 93 10:59
سلام دوست عزیز. ممنون که به من سر زدید. دختر خیلی نازی دارید، خدا حفظش کنه. شما هم با افتخار لینک شدید. راجع به تم پروانه هم حتماً اگه مطلب پیدا کنم براتون می گذارم.
مامان صفورا
پاسخ
سلام خواهش میکنم همیشه میام ممنون میشم اگه لینک دانلودشم بزاری عزیزمی
شیطونک
28 مرداد 93 12:24
سلام عسل من گوگولی مگولی من بیدی توبیتا جونی یازده ماهگیت مبارک عمرمولی خاله جونی یه دقیقه نشینی ها گناه میشهقربونت برم با اون دالی کردنت...با اون تیپای پسرکشتخوابیدنت مثل خودمه عزیییییییییییییزمفدایی داری جیگمل منپیش منم بیا
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت آخه بیتا زیرش میخ هست نمیتونه بشینه چشاش که وا میشه تا خود شب میگه یکی دستمو بگیره تاتی برم
مامان دانیال&ویانا
28 مرداد 93 13:37
سلام عشقک ناز خاله الهی که من دورت بگردم پیشاپیش تولدت مبارک عشقم ایشالا 120ساله بشی الهی که من قربون اون حرف زدن شیرینت بشم زود مامانی رو هم بگو که مامان صفورای نازت خوشحال بشه دیگهقربون اون تیپت و اون موهای شونه زده ی مرتبت بشم من قرتی خانم عاشقتم ای جونم قربون اون دندونای موش موشیتم برم من اون کله پاچه خوشمزه هم نوش جونتون روی ماه مامانی و بیتا جونم رو میبوسم از راه دور بووووووووووووووووووس
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم خدانکنه من فدای دل مهربونت که اینقده پر از لطفو محبتی ایکاش میتونستی تولد بیتا با کوچولوهای نازت بیایو مجلسمونو پر از خوشحالی کنی جاتونو خالی میکنیم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آیدا
28 مرداد 93 13:56
سلام منم مثله خودتون وبلاگ نویسم اگه وقت داشتین به سایت منم یه سر بزنین
مامان صفورا
پاسخ
حتما میام عزیزم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
28 مرداد 93 19:28
وایییییییی بیتای عزیزم چ بزرگ شدی قربونت برم بوووووووووس دلم برات تنگ شده زیاااااااااد
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی ماهم دلمون واستون تنگیده
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
29 مرداد 93 19:54
سلام ماشالله خيلي با نمك شده.قرفونشبرم
مامان صفورا
پاسخ
سلام زنده باشی عزیزم
مامان مرجان
29 مرداد 93 23:48
سلام مامان بیتا جونی عجب خوشکل شده ماشالا گل دخترت پیش ما نمیایی!!؟؟ نگاری به دنیا اومد الان 3 ماه شده منتظرت هستیم
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت میدونم نگار خانوم اومده دنیا تبریک رو قبلا کامنت کردم واستون خدا حفظش کنه
مامان افسانه
30 مرداد 93 1:20
سلام جیگر ناز تپل ماه و عسل خیلی ناااااااااااااااازی خانم خانمااااااااا فدای حرف زدنت راه رفتنت از همه مهمتر کله پاچه خوردنتتتتتتتتت هههههههههههه میبینم که صفورا جونم بیتا خانم شما هم مثل دنیای من مامان نگفته البته خودنمایی نباشه ها دو روزی هست دنیا خانم افتخار داده از م گفتن ما ما میگه مطمئنم که تولد خوشگل خانمای ما خیلی قشنگ و رویایی میشه مثل خودش که ماه شدههههههههههههه دست مامان گل و مهربونتم از همین الان درد نکنه و البته از تهیه کننده محترم جناب پدر هم کمال قدردانی رو اعلام میدارییییییییم دوستتون دارم بووووووووووووووووووووووووووس راستی پیشاپیش تولدت مبارک عزیز الهی سالیان سال سعادتمند و خوشبخت درکنار عزیزانت عاشقانه زندگی کنی
مامان صفورا
پاسخ
سلام قربون تو و دنیای عزیزم برم الاهی که این همه انرژی میفرستین واسمون کاش میشد تولد بیتا شما هم بودید
سحر
30 مرداد 93 10:50
سلام عزیزم، یه ست پروانه ای صورتی و بنفش برای دانلود گذاشتم بیا ببین.
مامان صفورا
پاسخ
دست گلت درد نکنه حتما میام بوووووووووووووووووووووووووووووسبا ی قلب خوشگل
مامان جون
1 شهریور 93 3:05
ماشاالله چه دخمل خوشگلی ، خاله جون چقد خوشتیپی تو مخصوصا با اون عینکی که زدی خیلی خوردنی شدی، بوووووووس پیشاپیش پیش تولدت مبارک قشنگ من
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون خاله جاااااااااااااااااااااان ممنون از اینکه تولدمو تبریک میگید کاش شما هم میتونستی تولدم بیاین
مامانيه نيكا
1 شهریور 93 16:02
Ghorbonet besham bitta joni ke mesle arosak mimoni Onja ke ro pele neshasti lebasat kheili khoshgelano behet miyad azizam Pisha pish tavaloodet mobarak asalam, ishalam tavLoode 120 salegit Safora jonam az tarafe man in arosako koliiiiii bebos
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی دوست خوبم کاش میشد تولد بیتا میومدین جاتون ی گلدون پر از گل میزاریم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 شهریور 93 17:12
راستی بیتا از حادثه ی سقوط هواپیمای تهران-طبس خبرداری؟؟؟ شنیدی آوینا کوچولومون با مامان باباش فوت شدن؟ avina2011.niniweblog.com
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی که خبرم کردی خیلی ناراحت شدم خدا ب بازمانده هاشون صبر بده
یه مامان منتظر
2 شهریور 93 0:20
سلام ما شا الله دختر نازی داری یاد برادر زاده ام افتادم دیدمش خدا حفظش کنه
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرررررررررسی عزیزم خدا برادر زادتونو حفظ کنه خانمی
مامان فرخنده
2 شهریور 93 7:44
نوش جونت بيتا كله پاچه خور از حالا هم تولدت مبارك خوشگل خانم ماماني ميخواد حسابي برات سنگ تموم بذاره
مامان صفورا
پاسخ
سلام دوست خوبم جاتون خالی بود کله پاچه اول صبی میچسبهاومدین همدان ی سر باهم میریمکاش تو تولد بیتا بودید جاتونو خالی میکنیم به جاتون کیک هم میخوریم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 شهریور 93 15:34
واقعا ناراحت کننده ست
مامان صفورا
پاسخ
وب جدیدت آدرسش چیه این مسدود شده کجا بیام من
مامی مانا
2 شهریور 93 18:05
چقده شما ناز و ملوسی عزیز دلم
مامان صفورا
پاسخ
سلام قربون دل با محبتت
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
3 شهریور 93 12:11
ندارم وب جدید خاله صفورا باورت نمیشه چقد رو این وبی ک مسدود شده کار کردم اخرشم ی ادم پست همه ی زحمتامو ب باد داد فرض کن خدایی نکرده یکی از شما پیش مدیر نی نی وبلاگ شکایت کنه و وب بیتا رو مسدود کنن،چ حالی میشی؟؟ خدا از سرش نگذره...
مامان صفورا
پاسخ
چه کسی شکایت کرده نمیدونی؟؟؟ واقعا که ی دونه بساز دیگه کاری نداره هااااااااسلامتی اونای که چش ندارن ببیننمون
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
4 شهریور 93 10:32
اره میدونم کی شکایت کرده....خیلی نامرده خیلی...نمیبخشمش آخه الکی شکایت کرده....چندتا دیگه مزاحمش شدن تهمت زده ب من و از من شکایت کرده خاله نمیتونم بسازم ایشالله هر وقت بیکار شدم میسازم واسش یاسمن وبشو ندیده بود شور وشوق داشت بیاد خونه ما و وبشو بهش نشون بدم....هم خودش هم مامان باباش
مامان صفورا
پاسخ
چه بد نامردا حالا حالا مونده تا به فرهنگ برسن بعضیا ایشال بساز خبرم کن عزیزم
فاطمه ع
4 شهریور 93 13:51
ماشاا.. چقدعه نازه این خانمی جیگرررررررشو خدا حفظش کنه عزیزم لینک شدید ممنون که بهم سرزدی
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونمنم لینکیدمت
نیلوفر
4 شهریور 93 15:33
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای هدیه و سیسمونی متفاوت و شیک (این عروسک ها بسیار بادوام هستند و به خاطر نداشتن قطعات جداشونده برای کودکان مناسب هستند) آدرس وبلاگم: http://honarhayeme.blogfa.com/ آدرس تاپیکم در نی نی سایت: http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=948363&PageNumber=1
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
5 شهریور 93 12:33
سلاااااااام ایشالله هروقت وقت کردم ی دونه دیگه میسازم.... اخیییییییییییییییییییی بیتا چقد کلاه بهت میاد عین عروسک میشی
مامان صفورا
پاسخ
ایشالا ممنون خاله جونم
سمیه مامان اسماء کوچولو
5 شهریور 93 13:25
من اووووووووووووووووووووومدم
مامان صفورا
پاسخ
کوجااااااااااااااااا
سمیه مامان اسماء کوچولو
5 شهریور 93 13:27
سلام صفورا جون سلام بیتای خاله قربون اون تیپای خشگلت نوش جونت کله پاچه عزیزم
مامان صفورا
پاسخ
مرسی خاله جون سمیه سمیه جان بفرما کله پاچهدوس داری
سارا(مامان یسنا کوچولو)
5 شهریور 93 17:16
سلام عزیزم.نوش جونتون.اتفاقا تعریف کله پاچه اتبک رو زیاد شنیدم.کدوم خیابونه؟پیشاپیش تولد پروانگی بیتا جونم تبریک میگم.ما هم دعوتیم؟
مامان صفورا
پاسخ
مرسی دعوتین بیاین حتما
مامانی فاطمه
8 شهریور 93 8:57
آفرین مامانی خوش سلیقه بووووووووووس برای بیتای نازنینم
مامان صفورا
پاسخ
مرسی نه بابا از کدوم سلیقه حرف میزنید
دنیا
8 شهریور 93 14:55
فدای تو بشم منماشالله هزارماشالله خیلی نازی نفسم...خوشحالمیشم بهمنم یه سر بزنین لینک شدین
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
مامانه آنیتا
10 شهریور 93 2:10
مامان دلنیا
16 شهریور 93 16:05
ماشاالله چه چشم های نــــــازی فتبارک الله
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون