بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

دالی

1393/3/11 1:08
نویسنده : مامان صفورا
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

تازه دالی یاد گرفتی هر چی دستت میاد میزاری رو چشمات

و بعد برش میداری و جیغ میکشی میخندی 

اینجا من با سیستم کار میکردم میخواستی نظر منو جلب کنی دالی بازی میکردی

 

 

قربون برق چشمات

 

بیتا

 

Avazak.ir Line9 تصاویر جداکننده متن (1)

 

دخترم عاشق این توپاس پرت کردن رو هم یاد گرفتی 

 

 

Avazak.ir Line9 تصاویر جداکننده متن (1)

 

این تاب وشلوار رو مامان رقیه زحمت کشیدن

 

بیتا

 

 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字

اینجام باز داری دالی میکنی نیگا میکردی سوژه پیداکنی ؟؟؟؟؟؟

 

بیتا

Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)

 

 وقتی کوچکی دستانی هستند که اشکهایت را پاک کنند

 وقتی بزرگ می شوی باید .....

دستی باشی که اشکی را پاک کنی و خنده ای بر لبی بنشانی ...

و این چه زیباست ...

 

بیتا

 

Avazak.ir Line29 تصاویر جداکننده متن (3)

 

بیتا

 

 

بیتا

 

 

بیتا

 

 

بیتا

 

    

 

بیتا

 

              

 

بیتا

 

Avazak.ir Line49 تصاویر جداکننده متن (4)

 

 خدایا ازت ممنونم واسه اینهمه لطف ی همسر مهربون ی دختر  و ناز 

 

 فک میکنم دیگه هیچ آرزوی ندارم

 

دوست دارم خدا مواظب این فرشته های زندگی من باش

 

آمین

 

 

Avazak.ir Line32 تصاویر جداکننده متن (3)Avazak.ir Line32 تصاویر جداکننده متن (3)Avazak.ir Line32 تصاویر جداکننده متن (3)

 

بیتا

смайлик  смайлик смайлик

پسندها (20)

نظرات (18)

مامانی بهار
11 خرداد 93 2:43
خیلی جگری
مامان صفورا
پاسخ
قربونت که اینقده مهربونی مامانی
مامان دینا
11 خرداد 93 9:09
خیلی ناز شدی عسل خاله
مامان صفورا
پاسخ
سلامت باشید
مامانی آیلین
11 خرداد 93 9:12
ماشالا بیتا جون روز به روز ماهتر میشهمامان صفورا خیلی مهربونی
مامان صفورا
پاسخ
سلام مهربونی از خودتونه که اینقد مارو مورد لطفتون قرار میدید
اشراق مامان علیرضا
11 خرداد 93 14:12
چقد نازنازی عسیسم اون عکسه که با باباشه خیلی خوشگله
مامان صفورا
پاسخ
زنده باشی نظر لطفتونه خاله جون
خاله عاطی
11 خرداد 93 16:59
ای جووونم چقد نازی تو خاله
مامان صفورا
پاسخ
قربون شما
شیطونک
11 خرداد 93 22:59
الهی فدات بشم بیتا جونیچقد خوشگل بغل باباش خوابیدهبخورمت بیتا جووووووووووووووووووونی
مامان صفورا
پاسخ
اره عزیزم چه ناز میخوابه ؟ مرسی که همیشه میای اینجا
مامان اسماء کوچولو
14 خرداد 93 15:22
با اون دو بنده قرمزه ماه شده خیلی بهش میاد ماشالله
مامان صفورا
پاسخ
سلام اولین خریدم تو دوان بارداری بود وقتی پوشوندم دیدم اندازشه کلی ذوق کردم عزیزم ممنون.
خاله عاطی
16 خرداد 93 14:47
مامان صفورا برو ب این ادرس...سه تا دختر هستن ک عکسای بچه های نی نی وبلاگ رو میذارن تو وبشون........ من براشون نظر گذاشتم ک عکس بیتاروهم بذارن....اونام گذاشتن... برو ببین: http://lalala.niniweblog.com/
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ک خبر دادی رفتم دیدم جالب بود وبشون خیلی ممنون که نظر دادی بیان وبم خیلی خوشحال شدم
فاطمه مامان باران
16 خرداد 93 18:18
ای خدا ببین دخملمون انقد بزرگ شده که توپ بازی و دالی بازی میکنه فدات شه خاله جیگر جوجه ها نوش جونتون چه جای خوشگلی رفتی بیتا جونی من و بارانو نمیبری خاله؟هزا تا بوس واسه بیتا جونی
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون چرا نمیبریمتون با افتخار هم میگیم اینا دوست جونیاموننواسه لپای نازت
مونا مامي كيانا
17 خرداد 93 12:46
اي جون لپهاشو من عاشق فر موي كنار گوشش شدم
مامان صفورا
پاسخ
شبیه بچه ملوان زبل شده نه ههه هه یادتونه موهای بغل گوشش فر بود
فاطیما مامان امیرعلی
17 خرداد 93 12:52
وای ماشااله ماشااله من عاشق بیتا جونیممممممم قربون خوشکلیاششششش راستی مامان صفورا میشه به جای من یه گازی ازش بگیری؟؟؟؟؟ وای دلم خواست .... خدا همراهش باشه عزیزم
مامان صفورا
پاسخ
سلام فاطیما جون خیلی ممنون که اومدی پیشمون نتونستم ب وبت برم ولی شمام پسرتو بوسش کن من که دلم نمیاد گازش بگیرم
مامان سونیا
17 خرداد 93 13:08
سلام خانمی ممنونم از اینکه بهمون سر زدی و متشکر بابت نظر سبزو پر انرژی تون هزار ماشالله به گل دختر نازنینتون بیتا خانم خوشگل خدا براتون حفظش کنه خوشحال میشم باز هم به هم سر بزنیم اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید خوشحال میشم بیتای عزیز هم جز دوستان سونیا باشه
مامان صفورا
پاسخ
سلام من با افتخار شما رو لینک کردم امیدوارم دوستیمون پایدارر باشه و لذت بخش عزیزم
مامان فرخنده
17 خرداد 93 13:16
واي الهي من قربونت بشم با اون لالا كردنت خيلي نازي خيلي عروسك شيرين ماماني با افتخار لينك شديد
مامان صفورا
پاسخ
منم شمارو لینک کردم عزیزم
مامان سما
17 خرداد 93 13:55
نازی !! چه گوشواره هایی داره نونو کوچولو
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون خاله جوووووووووووووووون
مامان شازده کوچولو
19 خرداد 93 10:20
آخیییییییییییییییی نازی 1000ماشاا...خدابهتون ببخشه خانمی باافتخار لینک شدی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم منم شما رو لینک کردم ب امید دوستی پایدارواسه پسرت
خاله عاطی
21 خرداد 93 23:43
بیتــــــــــــــــــــــاخانوم منو آبجیام عاشق شما شدیم....
مامان صفورا
پاسخ
خاله ها منم دوستون دارم امیدوارم همیشه تنتون سلامن باشه و بیاید وبلاگم
آبجی علیسان
25 تیر 93 14:26
بیتا جون چقد نازوخوشگله خدا واستون حفظش کنه ماچ .موچ.بوس .موس بیتا جونبه وب داداش منم بیاین
مامان صفورا
پاسخ
سلام اومدم عزیزم مطلب نداشتی گلم
مامانیش
11 مرداد 93 10:17
ایشاالله همیشه کنار هم شاد وخوشحال باشید
مامان صفورا
پاسخ
قربونت برم عزیزم