بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

عکسای 9 ماهگی گل مامان بابا

1393/3/3 19:28
نویسنده : مامان صفورا
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من دوباره اوووووووووووووووووووووووووومدم

 

 

 

عروسی عمه جون سمیرا بود دوستای نی نی وبلاگی، جاتون خالی بود حسابی ..

 

این لباس عروسک زیبای مامان و بابا

 

 

 

 

 

دار قالی مامان رقیه

 

   

 

 

 

 

 

 

چند تیکه از جشنا افتاده بود زمین ی دونشو برداشته بودی حین بازی چسبیده بود ب لپ خوشمزت

 

بیتا

 

 

ی  خواب سنگین بعد خستگی عروسی میچسبه

 

 

totalgifs.com danglers gif gif 87danglersmagiagifs.gif totalgifs.com danglers gif gif 60danglersmagiagifs.giftotalgifs.com danglers gif gif 18danglersmagiagifs.gif

 

مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

 

2 خرداد 93 ساعت 10و نیم تو 9 ماهو 11 روزگی

دختر گلم با کلی تاخیر غلت میخوره 

پسندها (13)

نظرات (13)

خاله عاطی
3 خرداد 93 21:01
سلام بیتا جونم من عاطفه ام وب ساختم بیا وببین
مامان صفورا
پاسخ
سلام از وبت بازدید کردم وب زیبایی بود عزیزم
مامان دینا
3 خرداد 93 21:07
عروسی خوش گذشت عروسک لباس عروس خیلی بهت میاد ناز خانومی
مامان صفورا
پاسخ
سلام جاتون خالی بود زنده باشید.
مامانی آیلین
3 خرداد 93 21:16
سلام انشالا همیشه به شادی وخوشی عروسی بیتا عسلی انشالاچه خوشگل شده دخمل خاله
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنونتم عزیزم
عمه سارا
4 خرداد 93 15:34
سلام مامان بیتا خانم من شمارو لینک کردم شما هم وبلاگ دوقولو های افسانه ای رو لینک کنین تا بیشتر به وبلاگ همدیگه سر بزنیم
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم لینک شدی عم ی مهربون کوچولوهارو ببوسید خیلی نازن
مامانی
4 خرداد 93 15:55
سلام خوشگل خانمی راس راسی عروسک شدی. انشالله عروسیه خودت.
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنونم
شیطونک
4 خرداد 93 21:37
آخه دورت بگردم بیتا جونی نو با جمدون چیکار داری؟؟؟ماشاالله هم خودتون خوشگلید هم آقاتون هم بیتا گلییییییییییییییییآی دلم میخواد بخورمت بیتای خوشمل و خومشزه
مامان صفورا
پاسخ
سلام بیتا تو چمدون داشت لباساشو آماده میکرد بره عروسی مثل همه دخترا چمدون لباساشو ریخته بود بیرون و میگفت من چی بپوشم آخه خیلی لطف دارید که بهمون سر میزنید لینکتون میکنم با اجازه
مامان فاطمه جون
5 خرداد 93 1:14
سلام عزیزم هزار ماشالله چه دختری نازی دارین چقدم شیطون به نظر میرسه خدا حفظش کنه
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی بله خیلی شلوغ کاره ممنون ک بهمون سر زدی
میترا(مامان ایلیا)
7 خرداد 93 14:48
وای وای چه عروسک خوشگلی.خدا حفست کنه عزیز دلم.روز به روز جیگرتر میشی
مامان صفورا
پاسخ
سلام میترا جان ممنون از لطفت پسر شما هم مردی شده واسه خودش ها خیلی نازه مواظبش باش دوستتون داریم
مامان اسماء کوچولو
8 خرداد 93 23:44
مبارک باشه بیتا جونی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون ایشاللا قسمت اسما جون
شیطونک
9 خرداد 93 18:31
عکساتو نشون دختر خالم دادم عاشقت شد بلاچهممنون که لینکم کردین پیشم بیاین
مامان صفورا
پاسخ
فدات شم ، همیشه پیشت میام اگه قابل بدونی از دختر خالت هم تشکر کن
مامان بهار
10 خرداد 93 1:56
سلام چه لباس عروسی خیلی بهت میاد چقدر ماشاءالله ناز شدی عزیزم.
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون ماشالله ب جونت
مامان فرخنده
17 خرداد 93 13:20
لباس عروس خيلي بهت مياد عزيززززززززززززززززم هميشه به جشن وشادي خوشگل من
مامان صفورا
پاسخ
سلام ایشالا واسه شمام همینطور ایشالا قسمت دخملیت
مامانی
21 شهریور 93 12:05
سلام خانم خوشگله تولدت مبارک انشالله صد ساله بشی.
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون