بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

بیتا جونم پا گذاشت به شانزدهمین ماه از زندگی

1393/9/23 1:06
نویسنده : مامان صفورا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم ، نازو تپلم ، عزیز دلم ، شیرین خودم

 

 

 

پا گذاشتی تو16 ماهگی عزیزم امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و شاهده موفقیتات باشیم

 

فرشته ی نازم اینم کیک 16 ماهگیت 

 

 

 

و تولد عمه زهرا جون و مامان جون رقیه حسابی قر میدادی هااااا 

 

 

من فدای نگاه خاص و معصومت " نفسم "

 

 

 

این گلا رو هم بابا خریده واست " گل خوشبوی من " گلارو ناز میکنی 

 

 

 

آش و سوپ خیلی دوس داری ی قاشق بر میداری میگی " آش "

 

 

 

هر کودکی یک هنرمند است ،

مساله مهم  "هنرمند ماندن"  است ... "پیکاسو"

 

 

 

 

خب حالا از شلوغکاری های روزانه ...

عرضم خدمتتون که این ی زمانی ادویه بود داخل شیشه 

داشتم غذا درس میکردم شیشه ادویه رو براداشتی و بردی با خودم گفتم :نمی تونی

بازش کنی چن دقیقه بعد دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم که ...عصبانی

 

جارو برقی هم که میارم نمیزاری بکشم همش خاموش میکنی .زبانکده محصل

 

 

میری بالای تختت 

 

 

اینو داشته باش، آخه من چیکار کنم از دستت وروجک هاااشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

 

 

این نقاشی رو کشیدم واسه نی نی تو راهی خاله جون مرضیه ،ایشالا ماهه

دیگه میاد بسلامتی . مامانا قشنگه عایا؟؟؟؟؟؟

همش میرفتی کنارشو میگفتی " پو "

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (14)

مامان افسانه
23 آذر 93 1:15
سلام عزیز دلمممممممممم مبارک باشه الهی عمرت پر برکت و طولانی باشه فرشته کوچولوی من یه بوووووووووووووس خوشگل برای عسلی خودم سلام صفورا جونمممممممممم باور کن همین الان فکرم پیشت بود گفتم چرا خبری ازش نیست پستی نمیذاره از روزی هم که شماره رد و بدل کردیم فرصت یه هم صحبتی نشده از بس گرفتار این وروجکهاییم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی حلال زاده ایی تا اومدم وبت اومدی
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم منم خیلی دلم پیشته همش خواستم اس بدم نتونستم میخواستم بگم هر وقت اومدی نی نی وبلاگ خبرم کنی بیام گپ بزنیم ماه دخترو ببوسش
عمه فروغ
23 آذر 93 1:39
16 lماهگیت مبارک بیتا جونم ان شاا.. 160000000000 ساله بشی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چن سال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهتاب
23 آذر 93 7:45
مامان صفورا این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم .cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa
مامان صفورا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آتریسا
23 آذر 93 9:40
شانزده ماهگی عروسک خانوممون مبارک.ببخشیدصفوراجون مبشه ازاون غذایی که بیتاجونم درست میکنه به کم به ماهم بدبد.صددرصدخوردنیه
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیزم غذای بیتا طعم خاصی نداشت گشنه پلو بود با خورشت دل ضعفه
مامان راحله
23 آذر 93 19:37
مبارکه عزیزمممممممممم .. ماشالله به دختر خوشگل
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون راحله جونزنده باشی
مامان افسانه
24 آذر 93 0:17
سلااااااااااااااااام عسلی خوبی ؟صفورا سرعت عمل رو حال کردی دیشب پستت تکمیل نشده من اومدم وسطکلا از بچگی ادم همیشه در صحنه ایی بودم منچقدر نقاشیت قشنگ شده بابا هنرمنددددددددددددددددد افریییییینبه نظرم با منی که هیــــــــــــــــــــــــــــــچ هنری ندارم دوستی نکن خوبیت نداره بازم خود دانی راستی بیتا خیلی ماه خدایی خیلی دوستش دارم کارهاش خیلی خیلی شبیه دنیاست اخه دقیقا دنیا هم همینکارارو میکنه میخواستم تو پست جدید بذارم دیگه زحمت تایپ نمیکشم امینارو کپی پیس میکنم تو پست جدیدم ان شاالله تو راهیتون هم صحیح و سلامت بیاد بغلتون خیلی دوستتون دارم بای راستی نفس خانم 16ماهگیت خیلی خیلی مباررررررک
مامان صفورا
پاسخ
سلام آره فهمیدم تیز لایک کرده بودی .. ایوووووووووووووووووووووووول بهترین هنر تو اینه که مهررربونی و من عاشق این همه مهربونی و خاص بودنتم عزیزم متقلب میخای مطالبه منو برداریبردار نووووووووووووووش جونت سرت سلامت باشه دوست عزیزم خدا سایتون از سر دنیا کم نکنه ببوسش
مامان ندا
25 آذر 93 15:26
16ماهگیت مبارک خاله واسه منم اش وسوپ بفرست که عاشقشم
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون چرا بفرستم تشریف بیارین منزل آش براتون بزارم
عمه فروغ
29 آذر 93 0:34
سلام صفورا جون خوب هستید؟ بیتای گلم خوبه؟ میشه ازتون یه خواهش کنم عکس آرشیدا رو فرستادم جشنواره نی نی وبلاگ میشه بهمون رای بدبد؟ فقط کافیه کد 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنونم اووووووووووووووووووووووووووکی حتما
افسانه
29 آذر 93 9:47
سلام صفورا جون خوبی عزیزم؟ماشاءالله به بیتا خانم وروجک...کاراش دقیقا عین مریم منه...خدا حفظش کنه... یه خواهشی ازت دارم صفورا جون آگه موافق بودی توی باشگاه مادران بهم پیام بده...آگه اجازه بدی کلوپ مادران رو توی وبلاگ بیتا جون تبلیغ کنیم تا من بتونم 5امتیاز بگیرم بعد چند روز آگه دوست نداشتی حذفش کن...فقط آگه موافقی بهم پیام بده سریع تا بگم باید چکار کنیم.راستی تا شب خبرشو بده بهم چون 1روز دیگه بیشتر وقت نیست...مرسی عزیزم بیتا جون رو ببوس.بای
مامان صفورا
پاسخ
سلام من ضو کلوپ هستم عزیزم ولی فک کنم دیر خوندم کامنتتو چون الان 3 نیمه شب یکشنبس آره دیر شده؟؟
ارشیا
29 آذر 93 16:37
سالا:بیتاجوون پس کو نظل من
مامان صفورا
پاسخ
سلام کدوم؟
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
30 آذر 93 16:53
سلاااااااااام خاله جون خوبی؟؟؟؟ خاله یچی بگم؟؟؟ خاله من احساس میکنم بیتا یکم ب بچگیای من شبیهه البته بیتا خانومی خیلی ماهههههههههه عکس بچگیمو میذارم حتما بیا نگاکن نظرتو بگو....ببینم همه همینطوری فک میکنن یا من اشتباه میکنم
مامان صفورا
پاسخ
خیلی هم عالی چشم حتما میام گلم
؟
30 آذر 93 17:31
خخخخخخخخخخخخخخ
مامان صفورا
پاسخ
خندتون واسه چی بووووووووووووود؟
✗ دختربهاری✗
14 دی 93 14:11
چه نقاشی قشنگی...
مامان صفورا
پاسخ
قوربونت عزیزم چشمات قشنگ میبینه
✗ دختربهاری✗
14 دی 93 14:11
صفورا جون شما هنرمندم بودین و ما نمیدونستیم؟واقعا نقاشیتون عالی شده
مامان صفورا
پاسخ
ما اینیم دیگه