بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

خداحافظ 14 ماهگی

1393/8/20 16:33
نویسنده : مامان صفورا
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

من الاهی بمیرم که تو سرما نخوری ، فدات بشم که آب بینی ، دهنت و چشمات را گرفته بود و بند نمیومد خیلی ناراحت بودم شبا نمیتونستی بخوابی و  نیمه شبا پا میشدی و میزدی زیر گریه خودمم همزمان باهات مریض بودم گلم میدونستم چی میکشی همه مریضی ی طرف درد بدن ی طرف  

 

 

خیلی بی حال بودی مال داروهات بود اینجا تابت دادم خوابیدی 

 

 

قربون چشمای بی حالت

 

 

آب دهنت راه گرفته گلو درد داشتی

 

 

 

میخواستم غذا درس کنم در کابینتو باز کردم بسته ماکارانی هارو دیدی گفتم ماکارانی درس کنم خندیدی و باسرت جواب دادی :آره زیباراضی

گفتم: ماکارانی دوس داری ، گفتی: دوسمحبت

 منم ذوق کردم و گفتم عزیزم ، تو هم گفتی: عزیزم بوس

تا ماکارانی حاضر بشه دیوونم کردی دنبالم را گرفته بودی و همش میگفتی : ماما  ماما  مااااااااماااااااعصبانی

 

 

 

 

 

 

 

 

تازگی یاد گرفتی میری کنار ظزفشویی و میگی مااااااااماااااا " آب "

 

 

آرام

 

 

وای این چن روز که سرما خورده بودی چقد دلم واسه شلوغکاری هات تنگ شده بود

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

سما مامان مرسانا
20 آبان 93 16:46
به به صفورا جون و بيتا جونممم خوبين؟؟؟؟؟دلتنگتون بودم ديگه به ما سرنميزنين ميبينم به به بيتا جون چقدر شيرين شده الهي فدااتت بشم خيلي مطلب گذاشتم صفورا جون بيا ببين
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنمونم خوبیم شکر مرسانا جون خوبه چشم حتما میایم
سما مامان مرسانا
20 آبان 93 16:50
بووووووووووووووووووووس
عمه فروغ
20 آبان 93 17:05
سلام صفورا جان خوبی؟ خدا نکنه دخترمون مریض بشه ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشی بیتا جونم ای جوون دختر شیطون رو ببین
مامان صفورا
پاسخ
سلام خوبیم شکر فدات شم شکر شما خوبید میبینی چه وروجکه
شيطونك
20 آبان 93 20:14
سلام صفورا جان الهي فدات شم خاله جوني انشالله ديده مليض نشي
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم وای خاله خدا نکنه
مامان آتریسا
21 آبان 93 9:59
این روزاهمه بچه ها مریضن وسرماخوردن.پروژه سنگینی برای ماماناست...ان شاله زودزودخوب بشی خاله جونی
مامان صفورا
پاسخ
سلام درس میگی عزیزم خیلی سخته واسه مادر بچشو مریض ببینه به هر حال خیلی ماهی عزیزم دوست دارم مررررررررررررررررررررسی این ماچا واسه کوچولوی نازنینت
مامان ندا
21 آبان 93 17:27
ان شالله زودی خوب میش یخاله جون
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون الان بهتره
خاله محمدطاها
24 آبان 93 15:51
الهی خاله قربونش بره که روز به روز شیرین تر میشه فدایی داره گلم
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان مهلا
25 آبان 93 0:04
واااااااااااااای چقد نازه این دختر شما!!!!!!!!!!!1 خیلی جیگره ماشالله!!! براش اسپند دود کنین حتما!!! گنجشک کوچولوییه برا خودش
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرررررررررررررررسی چشم حتما عزیزم دختر نازتونو بوسید
مامان مهلا
25 آبان 93 0:05
ممنون به ما سر زدین
مامان صفورا
پاسخ
سلام زنده باد
ندا مامانی باربد
28 آبان 93 0:45
بیتا کوچولو ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی و هیچ وقت مریض نشی عزیزم
مامان صفورا
پاسخ
ی دنیا سپاس خاله جووووووووووووووووووووووووووووون