بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

14 ماهگی

1393/7/27 23:53
نویسنده : مامان صفورا
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم 14 ماهگیت مبارکجشن

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

با تاخیر عکس گذاشتم ببخشید نی نی وبلاگ قاطی کرده بود.

این لباستو خودم دوزیدم برات

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

کلا با خوابیدن درگیریخواب "بابایی اینطوری میخوابیده کوچولو بوده" خخ

 

 

 

کباب خوروووووووووووووووووووووووووونخوشمزه

 

 

 

دونه برف مامانبوس

 

 

 

niniweblog.com

 

ناخن میگیره خخخقه قهه

 

 

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

 

دختر باهوشم روزی چندین بار خونه سازی هاشو میاره میریزه و بازی میکنه

 

عزیز دلم صبحا از خواب که بیدار میشی به محص باز شدن چشمات بهت سلام میدم تو هم با دستات صورتمو میگیری و ار لبام بوس میکنی niniweblog.comبوسهر روز وابسته تر از دیروز بهم میشیمniniweblog.com

روزا پوشکت نمیکنم میخوام جی جی تو بگی شلوارتو که خیس میکنی میای پیشمو میخوای که شلوارتو در بیارم بعد از تعویض شلوارت میبریش میندازیش تو لباسشوییniniweblog.com و برای خودت دس میزنیniniweblog.com

وقتی ناخن گیر میبینی میشینی و مشغول ناخن گرفتن میشیniniweblog.com

خیلی تو خونه راه میری و با صدای بلند میگی ما ما ، من جای تو خسته میشم میشینمو میگم دخترم بیا بشین میایو محکم میشینی و  میگی "  آ  "

هر چی تو خونستو میاری میدی دستم از جوله کوسنای مبل گوشیم بالشت و... حتی کشو کشون پادری هم واسم میاری بعد واسه خودت دس میزنیعصبانیتشویق

میری میشینی پشت در و میگی بابا دَ دَ و به محض اومدن بابا در که باز میکنم پرواز میکنی بیرونniniweblog.com

 

خدا تو رو واسهی ما حفظ کنه که اینقده شیرینو خوش ادایی آمین 

کلماتی که یاد گرفتی

دَدَ

عزیزم : عَییییز

نازم : نای

صدای گربه :ابوووووووووو

صدای گاو و گوسفندو ی شکل میگی: آااا 

صدای الاغ: آ آ     آ آ

صدای گنجشک: جید جی

دیگه یادم نمیاد چون داری بیدار میشی

بای

Avazak.ir Line13 تصاویر جداکننده متن (1)

 

 

پسندها (8)

نظرات (22)

مامان افسانه
28 مهر 93 1:02
ههههه من چه زود اومدم نظر بدم هنوز هیچی نیست خیلی باحالم فرشته ناز و خوشگلم 14 ماهگیت خیلی خیلی مبارررررررک دوستت دارم هواااااااااااااااااااااارتا
مامان صفورا
پاسخ
سلام بس که باحالو با مرامی قربونت برم عزیزم ما هم دشما رو دوس داریم نمیتونم عکس بزارم دیشب خودمو گشتم بالا نیورد
♥مامان مرجان♥
28 مهر 93 13:02
14 ماهگی مبارک بیتا جون جونی
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرررررررررررررسی
مامانی بهار
28 مهر 93 23:19
مباررررررررررررررررررک باشه خالههههههههههههه
مامان صفورا
پاسخ
سلام ی دنیا سپاس
ارشیا
1 آبان 93 6:11
سلاممممممممممم بیتای گلم 14سالگیتوببینه مامان عزیزت
مامان صفورا
پاسخ
ی دنیا ممنون
ندا مامانی باربد
2 آبان 93 2:47
سلام گل بیتا ‏14 ماهگیت مبارک عزیزم چقدر شما نازی خوشگلم. من تازه با صفحه شما أشنا شدم.خوشحال میشم به صفحه باربد منم سر بزنی. با اجازه مامان صفورا وبت رو هم لینک کردم.
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون ندا جووووون اووووووووووکی حتما میام
مامان مرجان
2 آبان 93 23:40
سلام صفورا جان خواستم از تجربیاتت استفاده کنم شما از چند ماهگی غذا کمکی رو به بیتا جون شروع کردی؟ نگار الان 5 ماه و دوروزه اس به نظرت براش شروع کنم خیلی به غذا ذوق نشون میده
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم فرنی ساده که با اب درس شده باشه رو میتونی شروع کنی میتونی با کمی عسل شیرینش کنی قربوووووووووووووووووون نگار نازم
samira
3 آبان 93 17:47
سلام خانمی مادرودختر خوبید؟ مدتیه مطالب جدید نمیزاری؟ بیتا کوچولو نمیزاره؟ ماهروز وبلاگتو چک میکنیما. دست بکارشو خانم خوشگله
مامان صفورا
پاسخ
سلام سمیرا جون خوبیم شکر شما خوبید ان شالله؟ میخوام عکسای 14 ماهگیو بزارم نمیدونم چرا جای آپلود عکس مینویسه منتظر بمانید چن شبه منتظرم ولی هنوز باید انتظار بکشموضعه اینترنته دیگه
سمیه مامان اسماء کوچولو
6 آبان 93 23:48
مبارک گلی ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون خاله جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونی
مامان فریده
7 آبان 93 17:08
عزیزم ماشالا چه نازی تو خاله جججججججججججججججون
مامان صفورا
پاسخ
قربون شما
عمه فروغ
8 آبان 93 9:39
سلام بیتا جونم 14 ماهگیت مبارک ان شاا.. 120 ساله بشی عزیزم به من هم سر بزنید خوشحال میشم دوست دارم لینکتون کنم اگه تمایل به تبادل لینک دارید منم خبر کنید
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون خانومی چشم حتما میایم عزیزم لینکی
مهناز
8 آبان 93 11:48
آفرین به این مامان خوش سلیقه
مامان صفورا
پاسخ
سلامو سپاس زنده باد مامان مهناز جووووووووووون
مامان ندا
8 آبان 93 13:06
آفرین به بیتا گلی که انقدر باهوش و دوست داشتنیه مامان صفورا چه لباس خوشگلی درست کردی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم قابل شما رو نداره ها خاله جونم
شيطونك
8 آبان 93 18:05
14 ماهگيت مبارك جوجو ولي خاله جان تو به پادري چكار داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لباسي كه دوختي خيليييييييييي قشنگه صفورا جان
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون نمیدونم چرا عاشق پادری شده جدیدا وقتی میاردش میزارتش زمین میشینه روش میگه تو هم بیا بشین لباسه هم همینطوری دوختم طرح نداشتم بد شده
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
8 آبان 93 18:05
سلام عشق کوچولوی من خوبی؟؟؟ واییییییییییییییییییییی چ بزرگ شدی ماشاللهههههههههههههه خدا حفظت کنه تو این ماه محرم منو دعاکن گلممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون چشم حتما
مامان فرخنده
10 آبان 93 13:26
قربونت بشم كه روز به روز داري ماهتر ميشي عسلي به مامان صفورا كه اينقدر هنرمنده لباسش خيلي خيلي خوشگله خيلي با حال ميخوابي خاله جون
مامان صفورا
پاسخ
ی دنیا ممنون واسه مامان فرخنده که خیلی مهربونه
مامان ندا
10 آبان 93 18:47
14ماهگیت مبارک واقعاصفوراجون ماشالله هنرمندی خودت لباس دوختی خیلی نازه چطوری پوشک نمیکنی منم میخوام این کارروبکنم اخه اگه جیش کنه که ازشلوارهم میریزه بیرون هرچنددقیقه میبری دستشویی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم من هر نیم ساعت سر پا میگیرم ولی گاهی تو خونه هم جیش میکنه ندا جان جیش یاد نگرفته بگه نوژان؟؟؟؟؟
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
11 آبان 93 14:51
سلام صفورا جون و بيتا نازي!خوبيد؟وااااااااااييي!بيتا جونم چقد بانمك شده! راستي لباسشم خيلي خوشگله!دست شما درد نكنه مامان بيتا!ايشالله به خوشي بپوشه!
مامان صفورا
پاسخ
سلام خوبیم شکر مرررررررررررسی شما خوبید ایشالا؟؟؟
سارا(مامان یسنا کوچولو)
13 آبان 93 0:17
سلام عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک نازگلم.قربون اون خوابیدن قشنگت برم.وای از سویشت و شلوار طوسیت یسنا هم داشت یاد پارسالش افتادم.وای خاله جون مواظب باش ناخن گیر پاتو زخمی نکنه نانازی.بووووووووس برای دخملی و مامان گلش.
مامان صفورا
پاسخ
سلام مررررررررررررررررررسی عزیزم خدانکنه بووووووووووووووووووس واسه شما و دختر ماهت
دنیا
17 آبان 93 15:14
سلام عزیزم. یادش بخیر یه وقتایی بهمون سر میزدین.یادش بخیر...
مامان صفورا
پاسخ
سلام الانم زیاد میام ولی بیتا نمیزاره تایپ کنم ،نظر نمیزارم ببخشید عزیزم
مامان آتریسا
18 آبان 93 9:08
به به چه مامان هنرمندی !خیلی قشنگ دوخته شده وبسیاربرازنده دخملی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیز دلم
خاله محمدطاها
20 آبان 93 16:26
شما نیا به ما سر نزن ولی من چون بیتا جونو خیلی دوست دارم بازم میام نظرم میدم عاشقتم بیتا جونی
مامان صفورا
پاسخ
عزیزمی منم میام ولی بیتا وروجک کیبوردو خرد میکنه برامدس بش بزنم