بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

شب یلدا 1392

1392/10/16 1:10
نویسنده : مامان صفورا
626 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یلدا مبارک

 

niniweblog.com

سلام امشب شب یلداست خیلی شب قشنگیه همه دور هم هستیم

 

مامان یه عالمه میوه خوشمزه تزئین کرده واسه خوردن مثل اینا

 

 

niniweblog.com

 

یلدا

 

niniweblog.com

 

 اما به من هیچی ندادن من فقط نگاه کردم، آب دهنم راه افتاده هر

 

وقت هم گریه و بی قراری کردم مامانم شیر بهم داد.

 

ای بابا منم از این خوراکی ها میخام.

  

 

 

niniweblog.com

 

خیلی خوش میگذره به همه

 

niniweblog.com

 

 

بیتا

بیتا

بیتا

بیتا

بیتا

بیتا 

بیتا 

بیتا

بیتا 

 

 

از پائین آقا جون، دایی جون حسن،عموجون بهنام، دایی جون علی من

 

که  شبیه فندق افتادم و بابایی

  

 

 niniweblog.com

 

من چه  دختر آرومی هستم از من یادبگیرید ها

 

 

 niniweblog.com

جای عمو جون محمد، دختر عمو زینب و زنعمو فاطمه

عمو جون بهمن و زنعمو مژده خیلی خالیه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سید محسن
3 دی 92 12:25
منم قشنم شد منم غذا میخوام به وبلاگ منم سر بزن این وبلاگو منو روز و مهسا درست کردیم حتما سربزن و غذا یادت نره بیاریا
مامان اریان
29 اردیبهشت 93 19:01
چه خوب که همه همکاری میکنن واسه عکس گرفتن.چه عکسای قشنگی گرفتید از گل دختر نازتون.شما فتو شاپ بلدید عایا؟میشه بپرسم با چه دوربینی عکس میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان صفورا
پاسخ
سلام عریزم نظر لطفتونه من رشته تحصیلیم گرافیکه عکسای بیتا رو اگه وقت کنم روتوش میکنم دوربینم سونی هستش سر فرصت یکی از عکسای وبلاگتو فتوشاپی میکنم برات عزیزم مرسی که بهم سر زدی