بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

فصل پائیز و 13 ماهگی بیتا

1393/7/8 3:01
نویسنده : مامان صفورا
493 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره پاییز
    اما نه ((فصل خزان)) زرد!
    دوباره پاییز
    اما نه فصل اندوه و درد!
    دوباره پاییز
    فصل زیبای سادگی
    دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .

 

 

فصل پائیز مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

 

دختر نازم جلو آئینه میره و بلند میشه خودشو بوسه بارون میکنه

 

 

 

وقتی بابا میره پشت سرش بهونه میکنی که ما رو هم سوار ماشین کنه ببره،مجبورم بیام حیاط ی کمی بازیت بدم شما هم اولین کاری که به محض رفتن به حیاط میکنی ....... میشینی زمین 

 

 

بعد میری پیش گلا ی لحظه ازت غافل شم .............؟

 

 

گلارو میکنی ..

 

 

بعد بررسی ، 

 

 

اینطوری پر پر میشنو ....

 

 

 

دیگه من هیچی نمیگم وروووووووووووووووووووجک نازم

این عکسو نشون بابایی ندادم ی کم بگذره بعد تو وبلاگ میبینه چون رو گلاش خیلی حساااااااااااسه خخخخخخخخخ

 

 

این قیافه رو وقتی به خودت میگیری که  بهت میگم کارت اشتباه بود

میگم دیگه گل نکنی " باشه " شما هم سرو خم میکنی و میگی " اَش "

بعد واسه خودت دست میزنی

 

 

 

 

 

ماکارانی خوروووووووووووووووووووووووووووووووووون

 

 

 

شکلکهای جالب آروین

 

کمک کردن به مامان

 

 

 

 

دیگه نیست مامانی .. خخخخخخخخخخخخخخخ

 

 

 

 

 

 

http://www.uploadax.com/images/35442095410775128142.gif

 

عینک ببین ستو آخه  عینک

 

 

divider-158.gif

 

چن تا عکس دیگه.... 

 

 

 

 

divider-504.gif

 

 

divider-026.gif

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (19)

مامان افسانه
8 مهر 93 13:31
فقط اینو بگم که باید بیام بخوررررررررررررررررررررررررمت عاشقتممممممممممممممممممممم نانازززززز اون عکسه خیلی باحاله چه رمانتیک داره گل ها رو پخش میکنه دور از چشم باباش
مامان صفورا
پاسخ
منو نخووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور بیتاست دیگه
مامان دانیال&ویانا
8 مهر 93 14:05
ووووووووووووووووویی الهی من فدات بشم فدای اون نگات بشمدلم میخواد درسته قورتت بدم هزار هزار ماشالا بهت عزیزم الهی دورت بگردم خاله جوننفس منی قلب منی عشق منی 13ماهگیت هم مبارکککککککککککک ایشالا130000000000هزار ساله بشی بوووووووووووووووووووووووووس
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم از اینهمه انرژی ماشالا بهتون دوست دارم آبجی ماهم کوچولو هاتو ببوس
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
8 مهر 93 16:19
ای جووووووووووونم ماشالله ب دختری چقد بزرگ شده خاله جون بیتا رو خیلی ببوس راستی ی خبر خوب....یادتونه گفتم ابجیم امسال کنکور داده؟؟؟ خداروشکر پزشکی مشهد قبول شد بووووووووس بیتای نازم بازم برا منو ابجیم دعا کن انشالله عاقبت ب خیر بشی راستییییییییییییییییییی امروز تو مدرسه ادرس وبتو رو تخته ی کلاسمون نوشتم تا همه بیان وبت بهت سربزنن من بهشون گفتم عاشقتم گلیییییییییییییییییییی
مامان صفورا
پاسخ
سلام فصل پائیزت بخیر عزیزم به خواهرتون تبریک بگید بجای من خیلی خوشحال شدم امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید عزیزم دعاتونم میکنم اگه قابل بدونی کارخیلی جالبی کردی شیطون خانووووووووووووووووووووووووووم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه خودت بچسبون به لپت
ارشیا
8 مهر 93 17:45
سلامممممممممممممممم فداششششششششششششششش
مامان صفورا
پاسخ
سللللللللللللللللللام مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی داداشی
مامان فرخنده
9 مهر 93 12:33
واي خوردني من بيتا جون دست به گلها نزن هركي به گل دست بزنه شاپره نيشش ميزنه ستتون خيلي قشنگ بود مبارك خودتت وگل دختري باشه صفورا جون چه چهره ات هم مثل خودتته مهربونه
مامان صفورا
پاسخ
میبینی تو رو خدا ی طرف باغچه گل نمونده از دست بیتا ست واسه عروسی همکار بابایی بود ممنون زیزم که خوشت اومده مــــــــــــــن مهربـــــــــــــون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان افسانه
10 مهر 93 1:13
چقده دوست خوشملی دارم منننننننننننننننننننننن
مامان صفورا
پاسخ
مرررررررررررررررررسی افسانه جووووووووووون بیا در آغووووووووووووووشم
ارشیا
10 مهر 93 5:33
سارا:بیتا جونم چیلا کامنت منو تائید نکردی باهات قهلم
مامان صفورا
پاسخ
بیتا :سالا جوووونم ببخشید من خیلی وروجکم مامانم وقت سر خاروندنم ندااااااااااااااااااااااره
مامان افسانه
10 مهر 93 14:00
سلام عزیزم من ساکن فردیس کرجم شما چطور حدس میزنم باید شهر دور تری باشید
مامان صفورا
پاسخ
نه زیاد دور نیستیم عزیزم ما همدان زندگی میکنیم خانووووووووووووومی ایشالا که بیاد همدان خونمون خوشحال میشیم
مامان افسانه
10 مهر 93 14:01
ببخشید یادم رفت خصوصی بفرستم خواستی کامنتو بپاک
مامان صفورا
پاسخ
خواهش میکنم نه مهم نیست عزیزم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
10 مهر 93 15:51
مرسی از تبریکتون لطف دارین بیتا جونی رو ببوسین ماشالله بزرگ شده خیلی
مامان صفورا
پاسخ
خواهش میکنم عززززززززززیزم
مامان فتانه
11 مهر 93 2:50
عزیزم خیلی ناز شده عکسات
مامان صفورا
پاسخ
زنده باااااااااااد دوست خودم و دختر ماهش
مامانی و بابایی
11 مهر 93 13:22
ای جووووووووونم مامانی انقدر از دخملمون کار نکش
مامان صفورا
پاسخ
اون همه که کار درست میکنه کار نمیکنه هااااااااااااااااااا ناگفته نماند
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
11 مهر 93 13:42
سلام بيتاااااااااا جونممممم.عزيزم خيلي خوشگل شدي.خيلي هم با نمك شدي خانم شدي فدات بشم نانازي
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم دوستت دالم
شیطونک
11 مهر 93 17:42
خاله جونی چقد تو خوش تیپی آخه ووووووووووووووویییییییییییییییییییی اسفند دود کن واسه جوجو کوشولوی خاله
مامان صفورا
پاسخ
ممنونم
مامان نازنین زهرا
12 مهر 93 0:15
سلام من هم صفورام واز اتفاق یه دختر ناز مثل ماله شما دارم
مامان صفورا
پاسخ
سلام خوشبختم عزیزم ای جوووووووووووووووووووووووووووووون روشو ببوس
مهناز
15 مهر 93 19:11
ماشا... به این دختر نازت.
مامان صفورا
پاسخ
ماشالا به جونت عزیزم
سمیه مامان اسماء کوچولو
16 مهر 93 10:17
فدای گل کندنت کفشاشونو؟؟؟؟ خیلی قشنگه ای مامان هنرمند چه ماکارونی ای
مامان صفورا
پاسخ
سلام خدانکنه سمیه جونم مررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی که خوشت اومد عسیسم بیا بغلمی ماچ بده
مامان ندا
10 آبان 93 18:43
ای جووووووووووووونم بااون عکسای گلاکه باهاش بازی میکنی
مادر بزرگ
18 آبان 93 20:42
سلام وب خوبی دارید وقت کردید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم