بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

بخواب لالا

1392/10/1 12:10
نویسنده : مامان صفورا
369 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز کار زیاد داشتم  شیرت دادمniniweblog.comلالایی خوندم براتniniweblog.com خوابیدی، منم بدون یه لحظه

استراحت از فرصت استفاده کردم و مشغول شدم     niniweblog.com       niniweblog.com       niniweblog.com     

 

 niniweblog.com   niniweblog.com   niniweblog.com    niniweblog.com    بعدشم دوش گرفتم   niniweblog.com

 

مرسی از اینهمه هوا داری ماچ

 

niniweblog.com

لالایی

 

 حالا بیدار شو دلم برات تنگ شد.

 

 

niniweblog.com 

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
27 خرداد 93 9:14
سلام خانم خوکشله. خوبی؟ عزیزم اتفاقی وبلاگتو دیدم. ببین تونستی به وبلاگ ماهم سری بزن. عاشق اون عکست شدم که از نیم رخ گلهارو میدیدی. خدا تورو برای پدرومادرت حفظ کنه. بوس
مامان صفورا
پاسخ
سلام سمیرا جان چه قلب مهربونی داری عزیزم خدا ی فرشته کوچولو تو دامن شما هم بندازه و باعشقی که داری بزرگش کنی عزیز وبلاگت اومدم لینکت میکنم