بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

ناز بشی الاهی

1393/2/22 21:21
نویسنده : مامان صفورا
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نی نی وبلاگی دخترم حالش خووووبه خووووبه مرسی از کامنتاتون 

ولی بعد مریضیش ی کم لاغر شده

 

 

 

صبحا بعد صبحانه دوتای میریم حیاط "زیر درخت آلبالو، پیش گلای بابا جون"

میشینیم و حسابی از هوایی  

خنک صبح لذت میبریم.

 

 

                گل، گل، گل 

                                       گل از همه رنگ

                                                                     بابا کاشته تو باغچمون 

                                                                                                            گلای خوشرنگ

 

 

 

 

گلای که بابا جونی کاشتن، دستش درد نکنه

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com

 

بابایی شما دس دسی بلدی ؟

 

 

پ. ن. پ

 

 

منم یاد گرفتم ببین ..........................

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

بابا جون عاشق طبیعت میباشن

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

وااااااااااااااااااااااااااااای پیشی ..

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

 

Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)Avazak.ir smili12 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)

 

آخر و عاقبت ی شلوغ کار   

 

 

 

"جاده حیدره با عمو محمد اینا"

 

 

 

 

 

Avazak.ir smili43 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)            Avazak.ir smili25 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)Avazak.ir smili25 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)Avazak.ir smili25 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)Avazak.ir smili25 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)Avazak.ir smili25 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)         Avazak.ir smili43 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

 

پسندها (14)

نظرات (23)

Mamane nika
21 اردیبهشت 93 13:46
Salam azizam khodaro shoker bitta nafasi khob shod, vay tab kheili bade nikaye manam tab karde bod vay inghader bad bod mordamo zende shodam, man ye soal dashtam chera dokhtareton enghader khoshgelo naznaziyeee ??????moshala moshala hatman vasash spand dod kon
مامان صفورا
پاسخ
ی دنیا سپاس عزیزم
ajij
22 اردیبهشت 93 21:34
سلام مامان صفورا ماشالله چه دخمل نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
مامان دینا
23 اردیبهشت 93 9:26
خدا رو شکر که حالش خوب شده همیشه به گردش عزیزم
مامان صفورا
پاسخ
قربونت خیلی لطف داری
عاطفه
23 اردیبهشت 93 16:43
خیییییلی نازی نفسم:-*
مامان صفورا
پاسخ
مرسی که ب وبلاگم سر زدی عسیسم
الهام مامان سلنا
24 اردیبهشت 93 19:17
سلام خانومی ممنون که به وب ما سر زدین ماشاالله دختر شما هم خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامان صفورا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم لطف داری ی دنیا سپاس ببخشید شما از کدوم شهری؟
عاطفه
24 اردیبهشت 93 19:36
خواهش میکنم خانومی هرروز سرمیزنم... چون تو ماشاالله خییییلی ناز و تپلی فداتشم... من15سالمه...تو اهل کجایی کوچولو؟؟؟
مامان صفورا
پاسخ
سلام خاله جون قدم رو چشممون میزاری من اهل همدانم شما؟ راستی شما وبلاگ نداری؟
ssana jooooni
25 اردیبهشت 93 0:56
سلام سلام صدتا سلام خوشگـــــــــلم , عسلــــــــــم, نـــــــــاز دارم . چه خوشگلیت شماخانــــــــوم ,عســـــــــل , جیــــــــــــــگر. بازم بهمون سربزن خوشحال میشم گـــــــــلم خدا برای مادر و پدرت حفظت کنه عزیــــــــــــــــــــزم
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی از اینکه اومدی عزیزم خدا کوچولو شما رو هم بهتون ببخشه
مهربان
25 اردیبهشت 93 1:22
چه دختر ناز و چه مامان و بابای با ذوقی حالا دختر قشنگت بعد از اون تبی که گفته بودی دندودناش در اومدن یا نه؟
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نه بابادندوناش در نیومد دکتر بردمش گفت احتمالا چیزی آلوده بوده گذاشته تو دهنش اطرافیان مخصوصا قدیمیا میگن مال دندونه اسهال استفراق ولی اینطور نیست
عاطفه
25 اردیبهشت 93 11:01
سلام گلم نه عزیزم... من اهل کرمانم بیا پیشم بخورمت!!
مامان صفورا
پاسخ
قسمت بشه میایم عاطفه جوووونم
عاطفه
25 اردیبهشت 93 14:25
فداتشم خانومی خوشحال میشم بیای
مامان صفورا
پاسخ
قربونت که اینقده مهربونی
عاطفه
25 اردیبهشت 93 14:48
خانومی بیشترخودتو معرفی کن!!من خیلی دوست دارم... خاومی من عاشق بچه هام مخصوصا بچه های رده ی سنی تو!! بخاطر همین کلا تو سایت نی نی وبلاگ میچرخم تا اینکه وبلاگ شما رو پیداکردم بدجور رفتی تو دلم عزیزم امتحانام از شنبه شروع میشه امتحان زیست دارم بلام دعاکن!! مرسی عسلم
مامان صفورا
پاسخ
سلام خیلی خوشحال میشم وقتی کامنتاتو میبینم عزیزم منم بچه هارو خیلی دوست دارم ایشالا امتحاناتم با موفقیت پشت سر میزاری بیتا ی کوچولو دوباره مریضه شده منم دندون درد شدید دارم اصن ی وضی شده ها شما هم دعامون کن.
عاطفه
25 اردیبهشت 93 21:58
سلام منم خیییلی خوشحال میشم وقتی میبینم جوابمو دادی ابجی.... خدانکنه چی شده؟؟؟بمیرم براش!!! چشم حتما سر جانمازم براتون دعا میکنم ایشاالله بهتر باشین!!
مامان صفورا
پاسخ
قربونت امروز رفتیم گلخونه چن تا گل خریدیم فک کنم ب گلای اونجا حساسیت داشت از موقعی که اومدیم اشک چشمو آب بینی و دهنش واینمیسه محتاج دعاییم
عاطفه
25 اردیبهشت 93 22:02
بیتا این وبیه که من پنجم دبستان برا خودم ساختم!!!مسخره س!! رمزشم یادم نیست!!!
مامان صفورا
پاسخ
حتما نگا میکنم ی وب برا خودت بساز عاطفه جون
عاطفه
26 اردیبهشت 93 10:01
جان... گناه ایشاالله بهتر باشه!!! بیتا جونم ایمیل داری؟؟؟
مامان صفورا
پاسخ
safora.k1369@gmail.com اینم میلی که خواسته بودی عضو فیس بوک یا شبکه اجتماعی هستی؟؟؟؟؟؟؟
عاطفه
26 اردیبهشت 93 10:04
اینم وبیه که برا درس که نمره داشت ساختم!!!
مامان صفورا
پاسخ
وب زیبایی داشتی سر زدم
عاطفه
26 اردیبهشت 93 20:15
بیتا جونم کجایی خاله؟
مامان صفورا
پاسخ
در خدمت شما
عاطفه
27 اردیبهشت 93 16:59
نه خانومی تا بحال فیسبوک نرفتم قربونت....
مامان صفورا
پاسخ
okeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
مامان نیلا عسل
27 اردیبهشت 93 21:27
چه ناناز خانم خوشملییییییییییی
مامان صفورا
پاسخ
مرررررررررررررررررررسی خاله
عاطفه
28 اردیبهشت 93 11:54
بیتا عکس جدید بزار دلم تنگ شده برات خوشجلم
فاطیما مامان امیرعلی
30 اردیبهشت 93 12:50
سلام ماما بیتا جونی... خدایی من این دخملتو ببینم خوردمشششششش جلومو نگیری هااااا آخ آخ خیلی جیگرهههههه حیف دم دستم نیست هااااااا یه بوسش بکن از طرف من قول بده مامانی.... دوسش دارم هوارتا
مامان صفورا
پاسخ
سلام ... بیا بخورش نوش جونت حتما میبوسمش شما هم قربونش برم کوچولوتو ی ماچ گنده بکن خیلی جیگرهما هم شما رو دوست داریم هزاران هزار تا
خاله محمدطاها
31 اردیبهشت 93 11:07
سلام مامان جون چرا از گلا عکس انداختی وقتی گل به این خوشگلی داری به تنهایی از همه ی گلا قشنگتره دوست دارم زیادبیتا جونی ماچ بیتا جون یادت نره مامانی
مامان صفورا
پاسخ
بی نهایت سپاس عزیزم منم دوستت دارم بیتا رو همین الان بجات بوسیدم
mona.
31 اردیبهشت 93 23:47
سلام عزیزم چه دخمل نازی هزار ماشالا، خاله میدونی پرهام من فقط یک روز از تو بزرگتره؟به پسملی منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی از لطفت به بیتا، عزیزم خیلی پسرت نازه
mahtab
24 خرداد 93 22:17
صفورا جون توهم خیلی نازی عزیزممممممم
مامان صفورا
پاسخ
لطف دارید خانمی