بیتابیتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

بیتای نازم پا گذاشتی به ماه هفدهم

1393/10/23 18:35
نویسنده : مامان صفورا
748 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه خونه

عزیزدل مامانی الان که مینویسم شما آروم خوابیدی

وقتی میخوابی بوی بهشت میدی، وقتی میخوابی دلم برای لبخندات تنگ میشه بی اندازه دوستت دارم 

عشق من به تو مثه بارونیه که نه بند میاد نه کم میاد.

16 ماهه که خونمونو پر از شادی کردی تا ابد تو قلبمی عزیزم

16 ماهگیت مبارک گل خوشرنگم

 

 

وای من و بابا که ضعف کردیم واسه این ژستت 

تازگی ها وقتی کیفت کوک باشه بگم ژست بگیر وایمیسی عکس بگیرم ازت

این مدل رو هم بابا بهت یاد داد " قشنگم "

 

فدایی داره لبخند نازت

 

 

اینام عروسکای که وابستشونی هم بهشون غذا میدی هم میخوابونی

گاهی شیرشون میدی، میرقصونیشون

اگه رو زمین بیافتن برشون میداری گریه میکنی میدی دست من نازشون کنم 

صب به صب هم میچینیشون رو مبل

 

 

بقییه عکسارم میزارم عزیزم

الان دیگه دیر وقته فعلا

 خدا حافظ

میبوسمت با عشق

 

پسندها (11)

نظرات (20)

مامان زهرا
23 دی 93 19:12
چقدر عسل هست واقعا خوردنیه! خدا برات حفظش کنه
مامان صفورا
پاسخ
ان شالله ممنون خانومی
مامان فتانه
23 دی 93 21:21
عزییییزم چه ناز ژست گرفت خیلی زرد بهش میاد
مامان صفورا
پاسخ
مررررررررررررسی
مامان مطهره
23 دی 93 22:47
16ماهگیت مبارک بیتا جون!این تل خیلی بهت میاد خاله! قربون ژست گرفتنت!!
مامان صفورا
پاسخ
سلام مرسی عزیزمخدانکنه
محمد
23 دی 93 23:10
به ما هم سر بزن. با مطلب "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم ... منتظرتونم
محمد
24 دی 93 11:05
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
خاله عاطفه
24 دی 93 13:53
ماشالله ماشالله چقد نازی عزیزم... دلم واست تنگ شده بود منو ک یادته؟؟عاطفه ام.... وب جدید ساختم خانومی بیا سر بزن
مامان صفورا
پاسخ
سلام مگه میشه خاله عاطی رو فراموش کنم مبارکه حتما میام
مامان راحله
24 دی 93 18:33
ماشالله به این دختر خوشگل ..چه با حال ژست گرفتی گلم.. چه عروسکهای خوشگلی
مامان صفورا
پاسخ
ماشالا به جونتون عزیزم چشماتون خوشگل میبینه
عمه فروغ
25 دی 93 0:23
17 ماهگیت مبارک بیتای عزیزم ان شاا.. همیشه زنده باشی ا ی جونم چه ژست های خوشگلی
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون عمه فروغ عزیز
محمد
25 دی 93 6:50
سلام با "دسر لبو" بروز شدم ... به منم سر بزن.
مامان صفورا
پاسخ
سلام بله دیدمش خوب بود
محمد
26 دی 93 14:43
سلام تولدت مبارک جینگیلی به ما هم سر بزن.
مامان صفورا
پاسخ
سلام تولد؟؟؟ چشم حتما
مــامـــان نســا
26 دی 93 20:43
الهــــــــــــی
مامان صفورا
پاسخ
ممنونم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 17:25
ای جان واقعا بازی کردن دخترا خیلی باحاله دنیاشون زمین تا آسمون با پسرا فرق میکنه
مامان صفورا
پاسخ
بله همینطوره من که عاشق دخترم خدارو شکر که شماهم این نعمتو دارین تو خونتون البته پسرتونم نور چشمه خدا هر دوشونو حفظ کنه براتون
مامان بردیا شیطون
28 دی 93 18:08
جووووووووووووووووووووونمفدات بشم عزیزم چه جیگری شدی حالا کدومش عروسکه کدوم دخمل ناز خاله؟؟؟؟؟؟ 17ماهگیت مبارک
مامان صفورا
پاسخ
سلام خدا نکنه عزیزم بوووووووووووووووووووووووس واسه خاله مهلبونم
محمد
29 دی 93 6:53
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامان صفورا
پاسخ
سلام اوکی
مامان آتریسا
29 دی 93 9:48
شونزده ماهگیت مبارک عزیزدل خاله .آخه چقدرعکسات خوشگل ونازه .ای جان البته خودت خوشگل ونازی که عکساتم خوشگل میشه!
مامان صفورا
پاسخ
سلام میسی خاله جونم
خاله عاطفه
29 دی 93 16:46
سلام سلام صد تا سلام ممنون ک اومدی وبم خاله صفورا بازم بیا
مامان صفورا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما میام
ارشیا
30 دی 93 5:50
سالا : سلام بیتا جون خیلی وقته احوالی نمیگیری دلم واست تنگ شده فدات
مامان صفورا
پاسخ
سلام میام حتما
مامان ندا
8 بهمن 93 14:51
ای جونم بااون عکسای خوردنیت
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنوووووووووووووووووووووووون
مامان لیدا
8 بهمن 93 23:36
آخخخِی چه ناز نازیه این خانوم کوچولو خدا نگهش داره عزیزم.به ما هم سر بزن
مامان لیدا
8 بهمن 93 23:39
آخِخخی چه نازی داره این خانوم کوچولو خدا نگهش داره. به ما هم سر بزن منتظرم
مامان صفورا
پاسخ
سلام ممنون چشم حتما میام